زمان واریز یارانه آذر ۹۸ اعلام شد

مبلغ یارانه نقدی در طول سال‌های گذشته تغییری نکرده و ماهانه به ازای هر نفر ۴۵۵ هزار ریال واریز می‌شود که در مجموع اکنون نزدیک به ۷۷ میلیون نفر در هر ماه یارانه دریافت می‌کنند که بیش از ۳ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان برای دولت هزینه در بر دارد.

زمان واریز یارانه آذر 98 اعلام شد

یارانه نقدی فردا چهارشنبه 20 آذر ماه ساعت 24 به حساب سرپرستان خانوار  واریز و قابل برداشت می‌شود.

به گزارش تابناک اقتصادی، یکصد و ششمین مرحله از یارانه نقدی روز چهارشنبه 20 آذر ماه ساعت 24 به حساب سرپرستان خانوار  واریز و قابل برداشت می‌شود.

مبلغ یارانه نقدی در طول سال‌های گذشته تغییری نکرده و ماهانه به ازای هر نفر 455 هزار ریال واریز می‌شود که در مجموع اکنون نزدیک به 77 میلیون نفر در هر ماه یارانه دریافت می‌کنند که بیش از 3 هزار و 500 میلیارد تومان برای دولت هزینه در بر دارد.

طی حدود 9 سال گذشته هر مشمولی که بدون تغییر در صف دریافت یارانه نقدی بوده است تاکنون رقمی بالغ بر 4 میلیون و 823 هزار تومان یارانه دریافت کرده است.

گفتنی است؛ با توجه به الزام قانونی و اراده دولت برای غربالگری یارانه بگیران، حذف یارانه اقشار مرفه و دهک های بالای درآمدی از «یارانه شهریور ماه» آغاز شد و به احتمال زیاد صف یارانه بگیران برای دریافت یارانه نقدی آذر ماه خلوت تر از ماه های گذشته خواهد شد اما هنوز اظهارنظری رسمی از سوی مسئولان از جمله ستاد تبصره 14 و سخنگوی دولت مبنی بر تعداد حذف شدگان در ماه های آبان و آذر ارائه نشده است.

منبع: مهر

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان