توسلی: نمی‌خواستیم به پرچم کشورمان بی‌احترامی کنیم/ سرمربی تیم ملی پیگیر مطالبات‌مان است

دروازه‌بان تیم ملی فوتسال بانوان کشورمان گفت: قصد بی‌احترامی به پرچم مقدس ایران و زیر سوال بردن تیم ملی را نداشتیم و دست به دست هم می‌دهیم تا سومین قهرمانی آسیا را کسب کنیم.

توسلی: نمی‌خواستیم به پرچم کشورمان بی‌احترامی کنیم/ سرمربی تیم ملی پیگیر مطالبات‌مان است

فرزانه توسلی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در مورد دعوت شدن به اردوی تیم ملی فوتسال به اظهار داشت: در این اردو با حضور خانم یاری و کادر فنی جدید به اردو دعوت شدم و طبق صحبت‌های انجام شده قرار است برای دادن مطالبات بازیکنان پیگیری کنند و امیدوارم فدراسیون در اولین فرصت مبلغ پاداشی که از دوره قبل طلب داریم را به ما بدهند.

وی افزود: این مبلغ بیست میلیون بود اما امیدوارم با وقفه‌ای که افتاده است این مبلغ بیشتر شود. یک سال و نیم از مسابقات قهرمانی آسیا می‌گذرد و تیم شش ماه دیگر اعزام می‌شود فکر می‌کنم این تیم به انگیزه نیاز دارد.

دروازه‌بان تیم ملی فوتسال بانوان با بیان این مطلب که قصد بی‌احترامی به پرچم ایران را نداشته است، اظهار داشت: نمی‌خواستیم به پرچم کشورمان بی‌احترامی کرده یا تیم ملی را زیر سوال ببریم. وقتی پای‌مان را در تیم ملی گذاشتیم تمام هدف‌مان تیم ملی و موفقیت این تیم است و همه دست به دست هم می‌دهیم تا بتوانیم برای سومین سال متوالی قهرمان جام ملت‌های آسیا شویم چون تیم پتانسیل قهرمانی را دارد.

وی ادامه داد: امیدوارم فدراسیون در زمان باقی مانده تا مسابقات حمایت بیشتری از تیم کند و اردوهای بهتری برگزار شود و مسابقات تدارکاتی بیشتری برای این تیم در نظر گرفته شود تا از عنوان قهرمانی‌مان دفاع کنیم.

توسلی که در مسابقات لیگ برتر در تیم نامی نو اصفهان رقابت می‌کند از بالا رفتن کیفیت رقابت‌ها خبر داد و گفت: لیگ خوبی را شاهد هستیم و دیگر نتایج عجیب و غریب را نمی‌بینیم و می‌توانم بگویم تمام تیم‌ها شانس حضور در مرحله پلی‌آف را دارند و این مساله لیگ را جذاب تر می‌کند اما برخی تیم‌ها به دلیل مشکلات مالی انصراف دادند و امیدوارم در سال‌های آینده تدابیر ویژه‌ای اتخاذ شود که این مشکلات پیش نیاید.

وی افزود: یک سال با نامی نو اصفهان کار کرده بودم و یک سال دیگر هم قرارداد داشتم و با صحبت‌هایی که با باشگاه شد و مبالغی که به توافق رسیدیم ترجیح دادم امسال هم در تیم نامی نو اصفهان بازی کنم.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان