بازار خودرو قفل شد/افزایش قیمت‌ها ادامه دارد

بازار خودرو پس از یک روز از افزایش چشمگیر امروز روز نسبتا آرامی را سپری کرد. البته باید توجه داشت نوسانات روز دوشنبه امروز بازار را از مشتری خالی کرد.

بازار خودرو قفل شد/افزایش قیمت‌ها ادامه دارد

به گزارش خبرآنلاین امروز را در حالی بازار خودرو آغاز کرد که نسبت به دیروز تا حدودی بازار آرام شده بود و دیگر از گرانی شدید روز گذشته خبری نبود. این آرامش به معنای آن است که اغلب تولیدات ایران خودرو و سایپا به همان قیمت روز گذشته خرید و فروش شدند. این مساله سبب شده که فروشنده‌ای در بازار نباشد. این میان برخی از آگاهان معتقدند افزایش قیمت بیش از هر چیز به فضای مجازی مربوط است چرا که آگهی‌های تبلیغاتی نقش چشمگیری در افزایش قیمت در بازار داشتند.

سایپایی‌ها پس از یک روز افزایش عجیب و غریب امروز روز آرامی را داشتند. کوبیک دنده‌ای مانند روز گذشته 72 میلیون و 500 هزار تومان خرید و فروش می‌شد که یازده میلیون تومان گران‌تر از نرخ مصوب کارخانه است. همچنین ساینا امروز با کاهش قیمت 200 هزار تومانی به بازار عرضه شد. این امر سبب شد قیمت روز این خودرو 64 میلیون و 300 هزار تومان شود. در سوی دیگر تیبا صندوق دار با افزایش یک میلیون تومانی 60 میلیون تومان شد. تیبا دو اما همچنان 63 میلیون و 900 هزار تومان در بازار عرضه شد.

در طرف دیگر بازار محصولات ایران خودرو نیز عموما روز آرامی داشتند و جز تک و توکی تغییر قیمت تقریبا همه محصولات به قیمت روز گذشته فروخته شدند. قیمت پژو 206 تیپ دو امروز تنها کاهش قیمت را در میان ایران خودرویی‌ها داشت و با کاهش یک میلیون تومانی 95 میلیون تومان عرضه شد. دیگر مدل‌های 206 مانند تیپ پنج 114 میلیون تومان و 206 صندوق‌دار 113 میلیون تومان خرید و فروش شدند.

نرخ دنا معمولی همچنان 128 میلیون تومان است و دنا پلاس نیز 145 میلیون تومان فروخته می‌شود. این میان دنا پلاس توربو نیز چون روز دوشنبه 179 میلیون تومان تعیین شد.
در میان محصولات ایران خودرویی پژو 405 جی ال ایکس با افزایش دو میلیون تومانی به نرخ 96 میلیون تومان در بازار عرضه شد. پژو 405 جی ال ایکس تک سور نیز 79 میلیون و 400 هزار تومان به بازار عرضه شد. پژو پارس نیز با افزایش 300 هزار تومان 106 میلیون و 300 هزار تومان قیمت‌گذاری شد و رانا نیز همچنان 92 میلیون تومان فروخته می‌شود.

223228

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان