سومین رویداد هنری پاییز برگ برگزار می‌شود

انجمن دانش آموختگانِ دانشگاه هنر با همکاری شهرداری منطقه ۱۲ و سازمان زیباسازی شهر تهران سومین رویداد پاییز _برگ را با هدف گسترش و توجه به هنر معاصر در یک گفتمان محیط زیستی و شهری برگزار می‌کند.

سومین رویداد هنری پاییز برگ برگزار می‌شود

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، ایجاد فضایی برای درک، ارتباط و تعامل بیشتر هنرمندان با طبیعت شهری، بافت تاریخی و بهره گرفتن از مواد و مصالح موجود در فضا، رویکرد اصلی این رویداد خواهد بود. ضمن اینکه استفاده از برگ‌های پاییزی در خلق و اجرای اثر اهمیت ویژه‌ای برای برگزار کنندگان دارد.

گفتنی است در این دوره نیز برگ‌های پاییزی به عنوان ماده‌ی اصلی کار هنرمندان مورد توجه است. به همین جهت هنرمندان علاقه‌مند به حضور در جشنواره می‌بایست ایده‌ی خود را بر پایه استفاده از برگ‌های پاییزی در تاریخ‌های 23،24و 25 آذرماه ساعت 9 تا 17 اجرا کنند، اما در انتخاب رسانه‌ی کاری خود همچون چیدمان، هنرمحیطی، پرفورمنس، هنر ویدئو، عکاسی و ... و همین طور استفاده از ابزار‌ها و مواد تلفیقی برای خلق آثار آزاد خواهند بود.

لازم به ذکر است شرکت در جشنواره برای تمامی هنرمندان و عموم مردم آزاد و رایگان است. از میان هنرمندان بخش آزاد سه هنرمند برگزیده و از آن‌ها تقدیر خواهد شد.

آثار برگزیده در قالب کتاب (هر سه دوره) منتشر خواهند شد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان