خانجانی: شورای سیاست‌گذاری مقصر حضور کمرنگ اصلاح‌‌طلبان در انتخابات است

عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران گفت:‌ دلیل اینکه اصلاح‌طلبان در ثبت‌نام انتخابات مجلس یازدهم کمرنگ ظاهر شدند، کوتاهی شورای سیاست‌گذاری در ترغیب چهره‌‌های اصلاح‌طلب است.

خانجانی: شورای سیاست‌گذاری مقصر حضور کمرنگ اصلاح‌‌طلبان در انتخابات است

به گزارش خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری تسنیم، جهانبخش خانجانی عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران در واکنش به عدم ثبت‌نام چهره‌های شناخته شده جریان اصلاحات در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در یادداشتی نوشت: "دلیل اینکه اصلاح‌طلبان در ثبت‌نام انتخابات مجلس یازدهم کمرنگ ظاهر شدند به کوتاهی در هماهنگی‌ها و عدم ترغیب چهره‌های اصلاح‌طلب برای حضور در این عرصه باز می‌گردد".

خانجانی با تأکید بر اینکه "این وظیفه به‌عهده شورای‌عالی اصلاح‌طلبان بود که به‌روشنی در این زمینه ضعیف عمل کردند"، تصریح کرد:‌ "سیاستمداران اصلاح‌طلب به‌نوعی خود را هماهنگ با این شورا می‌دانستند و با توجه به شرایط سیاسی در کشور و فضای ملتهب جریانات رقیب ضروری بود که این شورا از ماه‌ها قبل به سمت شناسایی افراد و برنامه‌ریزی برای این موضوع و گفت‌وگو با شخصیت‌های مؤثر بپردازد".

وی ادامه داد: "هر چند حزب کارگزاران سازندگی در موارد متعدد و مقاطع مختلف این موضوع را مطرح و از افراد مختلف که دارای تأثیرگذاری بودند درخواست کرد که در انتخابات ثبت‌نام کنند؛ حضور و ثبت‌نام اصلاح‌طلبان در انتخابات مجلس یازدهم می‌توانست بهتر از این باشد و بستر لازم برای حضور شخصیت‌های سیاسی دیگری نیز فراهم شود".

این عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران معتقد است که علاوه بر شورای سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان،  صدا‌وسیما نیز در عدم حضور چهره‌های شناخته‌شده در نام‌نویسی انتخابات مجلس یازدهم تأثیرگذار بوده است. به گفته خانجانی، "کوتاهی در ایجاد فضای ترغیب برای حضور چهره‌های مختلف در انتخابات از جانب صدا و سیما مشهود بود. رسانه‌ای که با عنوان و ادعای رسانه ملی در روزهای آغازین ثبت‌نام، اطلاع‌رسانی لازم و درخوری  را انجام نداد".

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان