اسامی قطعی نامزدهای انتخاباتی ۲۲ بهمن ماه اعلام می‌شود

مهرنوشت: فرماندار کرج گفت: فعالیت هیئت‌های اجرایی و بررسی صلاحیت داوطلبان آغاز شده و اسامی قطعی نامزدهای انتخاباتی ۲۲ بهمن ماه اعلام می شود.

اسامی قطعی نامزدهای انتخاباتی 22 بهمن ماه اعلام می‌شود

 غفور قاسمپور پیش از ظهر سه‌شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد:  هیئت‌های اجرایی در تمام حوزه‌ها تشکیل شده و از هفدهم آذرماه فرایند استعلام از مراجع چهارگانه و بررسی صلاحیت ها به طور رسمی آغاز شده است.

وی اضافه کرد: در نهایت بیست و دوم بهمن ماه اسامی قطعی نامزدها اعلام خواهد شد و طبق قانون اعلام اسامی پیش از نتایج استعلامات جرم محسوب می‌شود.

فرماندار کرج گفت: طبق جدول زمانبندی قانون انتخابات، هیئت‌های اجرایی به استناد ماده 31 قانون از دهم آذرماه تشکیل شده و فرایند بررسی سوابق داوطلبان در مراجع چهارگانه به استناد ماده 48 قانون  آغاز شده و تا بیست و یکم آذرماه ادامه خواهد داشت.

قاسم پور افزود: از  تاریخ هفدهم تا بیست و ششم آذرماه نیز بررسی صلاحیت داوطلبان در هیئت های اجرایی انجام می‌شود.

وی افزود: اسامی رد صلاحیت شدگان نیز طبق ماده 51 قانون در روز بیست و هفتم آذرماه به هیئت نظارت استان اعلام می‌شود و طی چهار روز از بیست و هشتم آذر تا اول دی ماه داوطلبان فرصت دارند که نسبت به نتایج اعلام نظر داشته باشند.

فرماندار کرج افزود: طی 20 روز شکایت داوطلبان رد صلاحیت شده توسط هیئت نظارت استان رسیدگی و در خصوص صلاحیت همه داوطلبان پس از کسب نظر هیئت مرکزی نظارت به فرماندار حوزه انتخابیه اعلام می شود.

قاسمپور اضافه کرد: به استناد تبصره 3 ماده 35 آیین نامه اجرایی قانون انتخابات، اسامی قطعی نامزدها از سوی وزارت کشور به مراکز حوزه‌های انتخابیه در تاریخ 22 بهمن ماه اعلام می شود.

46

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان