رییس شورای اسلامی شهر زنجان:

حفاری‌های بی‌رویه در زنجان شهروندان را با مشکل مواجه کرده است

زنجان - ایرنا - رییس شورای اسلامی شهر زنجان گفت: حفاری‌های مختلف به خصوص برای اجرای طرح‌های فاضلاب در سطح شهر که تا مدت‌ها رها شده می‌ماند، مشکلاتی را برای شهروندان به خصوص در مواقع بارندگی ایجاد کرده است.

حفاری‌های بی‌رویه در زنجان شهروندان را با مشکل مواجه کرده است

حمید رضا حمیدی روز سه شنبه در جلسه علنی شورای اسلامی شهر زنجان با بیان اینکه یکی از دلایل طولانی شدن این حفاری‌ها و ایجاد مشکلات بیشتر، عدم انشعاب گیری شهروندان در زمان‌های اولیه حفاری است، از آنان خواست برای رعایت حال عموم هرچه سریعتر نسبت به انشعاب گیری اقدام کنند.

وی تاکید کرد: برای جلوگیری از بروز مشکلاتی از این‌ دست، شهرداری باید مجوز حفاری‌های بعدی را کنترل‌ شده صادر کند.

حمیدی با اشاره به وضعیت پروژه سبزه میدان نیز گفت: گزارش‌های این پروژه  دیر ارسال می شود و بر این مبنا از شهرداری درخواست می شود این مهم را در هفته اول هر ماه انجام دهد.

عضو هیات رئیسه شورای اسلامی شهر زنجان نیز در ادامه با اشاره به کارهای انجام‌شده از سوی شورای چهارم اسلامی شهر برای ساماندهی تبلیغات نامزدهای انتخاباتی، ادامه داد: برای ساماندهی تبلیغات انتخاباتی در شورای چهارم 420 تابلو فلزی، 32 هزار مترمربع بنر، بیش از چهار هزار مترمربع کارتن پلاست در نقاط مختلف شهر نصب شد.

عباس راشاد افزود: تمام این‌کارهای برای ساماندهی، نظم و امکان تبلیغ مناسب برای تمامی نامزدها فراهم شده بود در صورت هماهنگی های لازم یک کمیته با هدف نوآوری  در این راستا تشکیل و این کار پیگیری شود.

عضو شورای شهر زنجان با اشاره به روند پیشرفت چهار پروژه سرمایه‌گذاری در شهرستان زنجان، گفت: هم اکنون پروژه سرمایه‌گذاری مهدوی در قسمت شمالی شهر با ا عتبار 100 میلیارد تومان در دست اجرا بوده و 50 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی  اضافه کرد: پروژه تجاری- خدماتی گلشهر کاظمیه با زیربنای سه هزار مترمربع دردست اجرا است که طبق قول سرمایه گذار تا شهریور سال آینده فاز اول آن به بهره برداری می رسد.

راشاد افزود: پروژه سرمایه‌گذاری پارکینگ طبقاتی شهر زنجان نیز به ملیغ 30 میلیارد تومان تاکنون 52 درصد پیشرفت فیزیکی دارد که شهریور سال آینده افتتاح می‌شود.

این عضور شورای شهر ادامه داد: پروژه مشترک شهرداری با شرکت ایرانسل قرارداد یک‌ساله برای ایجاد 52 کیلومتر فیبر نوری بسته است که تا کنون پیشرفت بسیار خوبی دارد.

نایب رییس  شورای شهر زنجان نیز ادامه داد: در روزهای آتی 10 دستگاه اتوبوس از ناوگان حمل و نقل عمومی جدا خواهد شد که این امر مشکلات زیادی برای حمل و نقل عمومی ایجاد خواهد کرد. 

سجاد خدایی افزود: این در حالی است که در اصلاح خطوط حمل و نقل امتیازات مستمری لحاظ شد تا شهروندان در آسایش و حمل و نقل عمومی پایدار باشد، اما بطور قطع دچار چالش خواهیم شد.

در پایان جلسه علنی شورای شهر از علی دوستی، پاکبان امین شهر زنجان که مدتی قبل مقدار قابل توجهی پول پیدا کرده و آن را تحویل مسئولان داده بود تقدیر شد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان