کهگیلویه و بویراحمد در میان ۵ استان برتر در اجرای طرح نسخه الکترونیکی قرار گرفت

بر اساس آخرین آمار دریافت شده از سازمان تامین اجتماعی کشور، کهگیلویه و بویراحمد و چهار استان دیگر در اجرای طرح نسخه نویسی به شیوه الکترونیکی پیشتاز بوده و در ثبت نسخ الکترونیکی پیشرفت چشمگیری داشته اند.

کهگیلویه و بویراحمد در میان 5 استان برتر در اجرای طرح نسخه الکترونیکی قرار گرفت

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از یاسوج، مدیر درمان تامین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد گفت: بر اساس شاخص هایی از جمله تعداد پزشکان استان، تعداد پزشکان طرف قرارداد ثبت نام شده در سامانه الکترونیک، تعدادنسخ کاغذی و الکترونیک پزشکان، داروخانه ها و پاراکلینیک ها و مبلغ  نسخ کاغذی و الکترونیک داروخانه ها و پاراکلینیک ها در خصوص گسترش طرح نسخه الکترونیک رتبه این استان در سه ماهه نخست و دوم امسال به ترتیب 8731 و 10765 بوده است.

پیام اکبری افزود: پیشرفت در ثبت نسخ الکترونیک در کهگیلویه و بویراحمد در سه ماهه دوم امسال نسبت به سه ماهه اول 23.6 بوده است.

وی تصریح کرد: استان هایی همچون کردستان و اردبیل با اینکه امتیاز بیشتری نسبت به این استان دارند اما رشد زیادی در سه ماهه دوم امسال نداشته اند.

مدیر درمان تامین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد ابراز داشت: استان های کردستان، اردبیل، کهگیلویه و بویر احمد، لرستان و زنجان پنج استان برتر در زمینه طرح نسخه نویسی به شیوه الکترونیکی در کشور بوده اند.

ظرف 2 سال گذشته این چهارمین بار است که مدیران و کارکنان مجموعه مدیریت درمان تامین اجتماعی استان به سبب خدمات رسانی مطلوب به بیمه شدگان و اجرای طرح های موفق کشوری مورد تقدیر مقامات ارشد این سازمان  قرار گرفته اند.  

320 هزار نفر بیمه شده سازمان تامین اجتماعی در کهگیلویه و بویراحمد ساکن هستند اما به بیش از 350 هزار نفر خدمات ارائه می شود.

حدود 46 درصداز جمعیت 713 هزار نفری کهگیلویه و بویراحمد زیرپوشش بیمه درمانی تأمین اجتماعی هستند.

46

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان