بازداشت غیرقانونی استاد ایرانی چهره واقعی آمریکا را نمایان کرد

بسیج دانشجویی دانشگاه تربیت مدرس با صدور بیانیه‌ای تاکید کرد: بازداشت غیرقانونی دکتر سلیمانی چهره حقیقی آمریکا را نمایان ساخت.

بازداشت غیرقانونی استاد ایرانی چهره واقعی آمریکا را نمایان کرد

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری تسنیم، بسیج دانشجویی دانشگاه تربیت مدرس با صدور بیانیه‌ای ضمن تبریک به منظور آزادی مسعود سلیمانی، استاد برجسته این دانشگاه از زندان‌ آمریکا تاکید کرد: بازداشت غیرقانونی جناب آقای دکتر سلیمانی، استاد فرهیخته و افتخار علمی کشور باعث نمایان تر شدن چهره حقیقی و شعارهای پوچ آزادی خواهی و دموکراسی طلبی رژیم آمریکا و حامیان داخلی و خارجی‌اش شد.

مسعود سلیمانی , دانشگاه های جمهوری اسلامی ایران ,

در بخشی از این بیانیه آمده است: طی عمر با برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، امریکا از هیچ اقدامی در عرصه‌های جنگ نرم و سخت جهت مأیوس نمودن مردم سرافراز ایران فروگذار نکرده است. ملت شریف ایران و کارگزاران نظام اسلامی باید همواره اقدامات یک جانبه گرایانه و بدعهدی‌های دولت منحوس آمریکا همانند لغو یکسویه قرارداد برجام را سرلوحه سیاستگذاری‌های آینده خود قرار دهند.


این بیانیه می‌افزاید: اقدام اخیر حکومت تروریست پرور امریکا در بازداشت غیرقانونی جناب آقای دکتر سلیمانی، استاد فرهیخته و افتخار علمی کشور باعث نمایان تر شدن چهره حقیقی و شعارهای پوچ آزادی خواهی و دموکراسی طلبی رژیم آمریکا و حامیان داخلی و خارجی اش شد.

 در پایان بیانیه مذکور آمده است: این نکته را به حامیان و دلالان رابطه با آمریکا گوشزد می‌کند که خیال خام از سرگیری دیپلماسی مزورانه و گشایش باب گفتگوی دوباره را با این منشأ خباثت و رذالت از سر بیرون کنند.

 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان