وزیر ارتباطات در پیامی به مناسبت سالروز تاسیس رگولاتوری:

تنظیم‌گری مناسب روابط میان حاکمیت، جامعه و بازار ضرورت توسعه فناوری‌های ارتباطی

تهران-ایرنا- وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به مناسبت سالروز تاسیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی تاکید کرد که توسعه فناوری‌های ارتباطی در ایران، علاوه بر جوانان مشتاق، سازندگان کسب و کارهای نوپا و مصرف کنندگان بالغ، نیازمند تنظیم‌گری مناسب روابط میان حاکمیت، جامعه و بازار است.

تنظیم‌گری مناسب روابط میان حاکمیت، جامعه و بازار ضرورت توسعه فناوری‌های ارتباطی

به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، محمد جواد آذری جهرمی پیامی را به مناسبت شانزدهمین سال تاسیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی منتشر کرد.

در متن این پیام آمده است: فضای مجازی روز به روز در حال تنیدگی و نزدیک شدن به فضای واقعی جوامع بشری است و کشور عزیزمان هم از این امر مستثنی نیست. این گسترش که همگی ما به صورت عینی شاهد آن هستیم زمانی می تواند پیش رانی محرک برای ترقی و بالندگی کشور گردد که شما همکاران عزیز بر اساس تعقل و به دور از هرگونه افراط و تفریطی بر پایه آموزه‌های ایرانی اسلامی با نگاهی تخصصی و آینده‌نگر اقدام به تقنین قوانین و مقررات این حوزه کنید تا با افزایش حجم بازار و رشد بهره‌وری ارتباطات، افزایش تنوع و کیفیت خدمات، افزایش سطح پاسخگویی و همینطور سهم استفاده از محصولات داخلی در جهت ارتقاء رفاه عمومی، ایجاد عدالت و بالندگی روز افزون فعالین حوزه ICT گام برداریم.

اگر چه رگولاتوری در ایفای چنین نقش مهمی، به خصوص در روند پرشتاب، چشمگیر و منحصر به فرد صنعت ICT در ایران، کارنامه‌ای خالی از نقصان نداشته است، اما تلاش مدیران و کارکنان سازمان تنظیم مقررات در ایجاد توازن میان حقوق حاکمیت، توسعه بخش خصوصی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان، تحسین برانگیز بوده است.

امید است با تمرکز هر چه بیشتر بر توسعه زیرساخت‌ها و خدمات ارتباطی و فناوری اطلاعات و تسهیل دسترسی به آن‌ها، آزادسازی و تقویت ساختار رقابتی و قاعده‌مند کردن حوزه‌های انحصاری، ارتقاء توان نظارتی و نظارت هوشمند بر فعالان بخش، ساماندهی، اعمال حاکمیت و استفاده بهینه و اقتصادی از منابع کمیاب و استراتژیک؛ گام‌های موثر و پرشتاب‌تری را در نیل به اهداف سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی را شاهد باشیم.

شانزدهمین سالروز تاسیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی را به همکاران پرتلاشم در این سازمان تبریک می گویم و امیدوارم با عدالت، شفافیت و سرعت بیشتر در ایفای تعهدات بتوانند همچنان پاسدار صدرنشینی صنعت ارتباطات و فناوری اطلاعات در توسعه ایران باشند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان