تعیین سقف معافیت مالیاتی کارمندان در سال ۹۹

میزان نوشت: سخنگوی ستاد بودجه سازمان برنامه و بودجه کشور توضیحاتی در خصوص سقف معافیت مالیاتی کارکنان دولتی و غیردولتی ارائه کرد.

مژگان خانلو، سخنگوی ستاد بودجه سازمان برنامه و بودجه در مورد اقدامات و تمهیدات حوزه حمایت از معیشت عمومی، سلامت و عدالت اجتماعی در لایحه بودجه سال 99، اظهار داشت: معیشت عمومی، سلامت و عدالت اجتماعی در لایحه بودجه مورد توجه قرار گرفته است که در این راستا برای تامین کالاهای اساسی، دارو، تجهیزات پزشکی و نهادهای دامی و کشاورزی معادل 10.5 میلیارد دلار ارز با نرخ 4200 تومان در نظر گرفته شده است.


سخنگوی ستاد بودجه سازمان برنامه و بودجه کشور با بیان اینکه پرداخت یارانه نقدی با اعتبار 42 هزار و 800 میلیارد تومان تداوم خواهد داشت، افزود: افزایش حقوق کارمندان و بازنشستگان دولت رشد 15 درصدی خواهد داشت و همچنین سقف معافیت مالیاتی کارکنان دولتی و غیردولتی به سه میلیون تومان در ماه افزایش می‌یابد.

وی ادامه داد: همسان‌سازی حقوق بازنشستگان کشوری و لشکری با رشد 50 درصدی اعتبارات به میزان 6000 میلیارد تومان با اولویت دریافت‌کنندگان ماهانه کمتر از سه میلیون تومان استمرار خواهد داشت.

خانلو افزود: تمهید اعتبار لازم برای تداوم اجرای برنامه رتبه‌بندی معلمان به میزان 3000 میلیارد تومان نیز در لایحه بودجه 99 مورد توجه قرار گرفته است؛ همچنین اعتبارات مورد نیاز صندوق‌های بازنشستگی کشوری ولشگری و فولاد با 23 درصد رشد مواجه شده است.

223231

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان