کریستیچوویچ: داور دو پنالتی ما را نگرفت/ مشکلات زیادی داریم

سرمربی تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر گفت که گل حریف سالم نبوده و داور پنالتی این تیم را هم نگرفته است.

کریستیچوویچ: داور دو پنالتی ما را نگرفت/ مشکلات زیادی داریم

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، میشو کریستیچوویچ پس از تساوی یک - یک تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر مقابل صنعت نفت آبادان در هفته چهاردهم لیگ برتر گفت: متاسفانه شرایط سختی را سپری می‌کنیم. با تیم‌های بزرگ هر چند روز یک بار بازی داریم و وقت استراحت نداریم. بچه‌ها در رختکن ناراحت بودند اما صنعت نفت تیم بزرگی است و خوشحالیم یک امتیاز گرفتیم.

وی افزود: باران هم باعث شد  زمین خیس شود و بازیکنان زمین بخورند. خدا را شکر بازی را نباختیم و بچه‌ها واقعا تلاش کردند. متاسفانه در هر بازی داوران علیه ما کار می‌کنند. من دیدم یک پنالتی برای حریف گرفتند و دو پنالتی برای ما نگرفتند. متاسفانه این نتیجه مساوی ما را از انتهای جدول جدا نکرده اما با تیم بزرگ بازی کردیم و این نتیجه هم برای ما خوب است.

کریستیچوویچ عنوان کرد: فقط این را بگویم آنها یک گل ناسالم زدند. گل ما سالم بود و خوشحالم که بازیکنانم برای برد تلاش کردند. الان در حال حاضر در فشار زیادی هستیم و به این سادگی نمی‌توانیم در مورد کل بازی صحبت کنیم. متاسفانه در بازی‌های قبل با داور مشکل داشتیم ولی متاسفانه بعد از 10 روز دیگر هیچ‌کس از داور سوال نمی‌کند و فقط نتایج را می‌بینند.

سرمربی تیم شاهین شهرداری در مورد اینکه چقدر از بازیکنان و امکانات باشگاه رضایت دارد؟ گفت: دقیقا دفعه قبل هم این حرف‌ها را زدم. متاسفانه فردا و پس فردا هم هیچ کاری نمی‌کنند. متاسفانه فقط یک روز زمان داریم و دوباره جمعه بازی می‌کنیم اما الان به ما گفتند ممکن است شنبه بازی کنیم. در این مدت کوتاه من فقط می‌توانم با بازیکنان در مورد تاکتیک حرف بزنم. مطمئنم اگر تمرین کنیم بهتر می‌شویم و قطعا بهتر هم خواهیم شد. بازیکنانم در حال تلاش هستند و باشگاه هم گفته که فردا یا پس فردا به بازیکنان پرداخت دارد. متاسفانه بازیکنان کمتری در خط هافبک داریم و دو بازیکن‌مان مصدوم هستند و به سادگی نمی‌توانیم در زمان بازی تعویض انجام دهیم. نمی‌شود گریه کنیم و بگوییم بازیکن نداریم. صادقانه می‌گویم مشکلات زیادی داریم اما برای بازیکنان بیشتر تلاش می‌کنیم.

وی در مورد نتایج ضعیف تیمش خاطرنشان کرد: بیشتر بازی‌ها را من انجام ندادم. از زمانی که آمدم با بهترین تیم های لیگ بازی کرده‌ام. الان زمان صحبت در مورد کیفیت بازیکنان نیست. ان‌شاالله در نیم‌فصل در مورد کارهایی که در نیم‌فصل اول انجام دادیم صحبت می‌کنیم.

کریستیچوویچ در مورد جذب بازیکنان جدید در نیم فصل گفت: نمی‌خواهیم بازیکنی را جذب کنیم که خوب نباشد. بازیکنان خوب در اختیار تیم‌های‌شان هستند. اگر ما همه بازی ها را تا الان را مساوی کرده بودیم الان با 14 امتیاز در جدول بودیم. متاسفانه ما خیلی از بازی‌ها را باختیم تلاش می‌کنیم ببریم و ان‌شاالله این اتفاق خواهد افتاد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان