تصادف در محور بیجار - دیواندره ۲ کشته برجا گذاشت

سنندج - ایرنا - رئیس اورژانس پیش بیمارستانی بیجار گفت: تصادف بین اتوبوس و سواری خودرو در  محور بیجار دیواندره  ۲ کشته و ۲ مصدوم برجا گذاشت.

تصادف در محور بیجار  - دیواندره 2 کشته برجا گذاشت

محمدرضا باشوکی شامگاه سه‌شنبه در گفت‌ و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: ساعاتی پیش حادثه تصادف یک دستگاه پژوه پارس و یک اتوبوس  درمحور بیجار_دیواندره ثبت شد و آمبولانس مرکز فوریت‌های اورژانس نجف آباد به محل حادثه اعزام شد.

وی با بیان اینکه محل حادثه (دره سفته) خارج از حوزه استحفاظی بیجار است، گفت: در محل حادثه  طبق مشاهدات عینی 2خودرو به شدت با هم برخورده کرده بودند و هر 2 سرنشین خودرو پژوه پارس که از اهالی بیجار هستند، دردم جان باختند.

باشوکی تصریح کرد: 2 تن از مسافران اتوبوس نیز مصدوم شده بودند که توسط کد 115 دیواندره، به بیمارستان امام خمینی(ره) این شهرستان منتقل شدند.

رئیس پلیس راه استان کردستان نیز در این ارتباط با اشاره به اینکه خودرو سواری پژو پارس از سمت دیواندره به بیجار در حرکت بود که با اتوبوس در جهت مخالف برخورد می‌کند افزود: علت این حادثه از سوی کارشناس پلیس راه تجاوز به چپ پژوپارس اعلام شده است.

سرهنگ عیسی گوهری اظهار داشت: باتوجه به شرایط جوی حاکم و یخبندان جاده‌ها، رانندگان احتیاط را چاشنی رانندگی خود کنند و از سفرهای غیرضروری بپرهیزند.

شهرستان 89 هزار نفری بیجار در 142 کیلومتری شرق شهر سنندج مرکز استان کردستان قرار دارد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان