معاون شهرداری منطقه ۱۲ تهران مطرح کرد؛

آخرین جزئیات از پروژه احداث زیر گذر چهارراه گلوبندک

کریمی درباره آخرین وضعیت پروژه زیر گذر چهارراه گلوبندک توضیحاتی داد.

آخرین جزئیات از پروژه احداث زیر گذر چهارراه گلوبندک

آخرین جزئیات از پروژه احداث زیر گذر محمد حسین کریمی معاون فنی و عمران شهرداری منطقه 12 تهران در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، در توضیح آخرین جزئیات پروژه زیرگذر چهارراه گلوبندک اظهار کرد: این پروژه تا به امروز 62 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است،

وی افزود: نزدیک به یک سالی است که به دلیل نوسانات نرخ ارز و تامین نشدن شرایط قراردادی پروژه زیرگذر چهارراه گلوبندک متوقف و به صورت نیمه تعطیل در آمده است.

معاون فنی و عمران شهرداری منطقه 12 تهران با اشاره به بازدید شهردار و معاونت فنی و عمرانی شهرداری  تهران از پروژه زیرگذر چهارراه گلوبندک بیان کرد: پس از توافقات انجام شده قرار بر این شد تکمیل پروژه زیر گذر چهارراه گلوبندک به سازمان عمران شهرداری تهران محول شود.

کریمی تصریح کرد: مشاور برای ادامه فعالیت پروژه انتخاب شد و پس از انتخاب پیمانکار کارگاه عمرانی زیر گذر چهارراه گلوبندک در اختیار پیمانکار قرار داده می شود.

او ادامه داد: مشاور پروژه در حال تکمیل اسناد است و اگر این اقدام به سرانجام برسد می‌توان تا 2 ماه آینده ادامه احداث پروژه زیرگذر چهارراه گلوبندک را آغاز کرد.

معاون فنی و عمران شهرداری منطقه 12 تهران ادامه داد: پروژه زیرگذر چهارراه گلوبندک به شکل بخش به بخش مورد بهره برداری قرار می‌گیرد و اگر بر اساس برنامه ریزی‌ها کار پیش برود می‌توان ضلع جنوب غربی آن را تا پایان سال تکمیل و مورد بهره برداری قرار داد.


بیشتر بخوانید: نقشه سازه ساختمان پلاسکو به شهرداری ارسال شد 


کریمی تاکید کرد: باید به این نکته توجه داشت که نباید در بحث پروژه زیرگذر چهارراه گلوبندک عجله کرد.

او در پاسخ به این سوال که تا به امروز پروژه زیرگذر چهارراه گلوبندک برای مدیریت شهری چه میزان هزینه  داشته است، گفت: تا به امروز نزدیک به 10 میلیارد تومان برای این پروژه هزینه انجام شده و پیش بینی ما این است برای تکمیل این پروژه رقمی بالغ بر 60 میلیارد تومان دیگر بودجه نیاز باشد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان