رقابت‌های ورزشی روستاییان و عشایر کشور در چهارمحال و بختیاری آغاز شد

شهرکرد- ایرنا- رقابت‌های ورزشی روستاییان و عشایر کشور تحت عنوان جام خوشه‌چین در چهارمحال و بختیاری از روز چهارشنبه آغاز شد.

رقابت‌های ورزشی روستاییان و عشایر کشور در چهارمحال و بختیاری آغاز شد

به گزارش ایرنا، جشنواره ورزشی روستاییان و عشایری منطقه 2 کشور در شهرهای شهرکرد و فارسان به مدت دو روز در استان ادامه دارد.

در این جشنواره 420 ورزشکار زن و مردم از استان‌های چهارمحال و بختیاری، فارس، اصفهان، بوشهر، هرمزگان و کهگیلویه و بویراحمد با هم به رقابت می‌پردازند. 
این جشنواره در رشته‌های فوتسال، والیبال، طناب‌کشی، هفت‌سنگ، چوب‌کشی، دو سرعت و دو استقامت برگزار می‌شود.

 رئیس فدراسیون ورزش روستایی و عشایری پیشتر به ایرنا گفت: 2 هزار و 300 خانه ورزش روستایی در کشور تجهیز شد.

غلامرضا جعفری در گفت و گوی اختصاصی با ایرنا در شهرکرد افزود: این تعداد خانه ورزش روستایی در قالب حمایت وزارت ورزش و جوانان و ستاد مبارزه با مواد مخدر به لوازم ورزشی تجهیز شده است. 
به گفته وی، برای تجهیز هر خانه ورزش روستایی 30 میلیون ریال اعتبار اختصاص یافت که در مجموع تاکنون 70 میلیارد ریال برای تجهیز خانه های روستایی هزینه شده است. 
وی تصریح کرد: 50 درصد از اعتبارات مورد نیاز برای تجهیز خانه های ورزشی از محل اعتبارات وزارت ورزش و جوانان و مابقی با کمک ستاد مبارزه با مواد مخدر تامین شده است. 

به گزارش ایرنا، چهارمحال و بختیاری امسال میزبان 18 دوره مسابقات و اردوهای ورزشی بوده است و این استان به عنوان اردوبام ایران شناخته می‌شود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان