توزیع اقلام تبلیغی آبفار لرستان در راستای ترویج فرهنگ صرفه جویی

مدیر عامل شرکت آبفار لرستان از پخش اقلام تبلیغی این شرکت در راستای ترویج فرهنگ صرفه جویی در مدارس استان خبر داد.

توزیع اقلام تبلیغی آبفار لرستان در راستای ترویج فرهنگ صرفه جویی

به گزارش خبرآنلاین لرستان، مهندس علیرضا کاکاوند گفت: در راستای ترویج فرهنگ صرفه جویی و با هدف آشنا کردن دانش آموزان سطوح پایه با اهمیت موضوع صرفه جویی در مصرف آب و مصرف بهینه آن، اقلام تبلیغی و آموزشی در برخی از مدارس روستایی شهرهای بروجرد، رومشکان، خرم آباد و سپیددشت توزیع شد.

وی تصریح کرد: این اقلام توسط کارشناسان این شرکت توزیع شده و دانش آموزان علاوه بر آشنایی با این آموزش ها، با نقاشی،مقاله، شعرخوانی و ترسیم طرح های مرتبط با فرهنگ صرفه جویی، حضوری فعال و چشمگیر داشتند.

اهدا جوایز به نفرات برتر

وی اضافه کرد: این برنامه ها با هماهنگی روابط عمومی این شرکت و با اجرای مسابقه در مدارس یاد شده برگزار شد و به نفرات برتر در هر مدرسه جوایزی اهدا شده است.

کاکاوند با اشاره به توزیع بیش از 500 بسته آموزشی-تبلیغی در مدارس یاد شده اظهار داشت: این بسته های تبلیغی شامل پوستر، لوازم التحریر و بروشورهای آموزشی بود که ضمن تحویل به دانش آموزان، آموزش های لازم در این خصوص به آنان داده شده است.

مدیر عامل شرکت آبفار لرستان؛ این آموزش ها را در راستای برگزاری یازدهمین جشنواره آب، جشنواره آب=نقاشی و زنگ آب عنوان کرد و گفت: پخش این اقلام به همراه آموزش های یاد شده تا پایان سال جاری در دیگر مدارس روستایی سطح استان انجام می شود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان