دبیر همایش:

همایش هنرهای نمایشی و دیجیتال امکانات و اطلاع‌رسانی بیشتر می‌خواهد

سمنان-ایرنا- دبیر اجرایی نخستین همایش ملی هنرهای نمایشی و دیجیتال دانشگاه دامغان گفت: تداوم این همایش ملی برای سال‌های آینده، نیازمند امکانات بهتر و اطلاع‌رسانی مجازی و حقیقی بیشتر است.

همایش هنرهای نمایشی و دیجیتال امکانات و اطلاع‌رسانی بیشتر می‌خواهد

سارا صادقی نیا عصر جمعه در گفت‌وگو با ایرنا، افزود: همایش ملی هنرهای نمایشی و دیجیتال در سال‌های آتی باید تداوم داشته باشد که برای برگزاری آن باید چند ماه زودتر از موعد، برنامه ریزی لازم برای جامعیت آن و شرکت دانشجویان دانشگاه‌ها و دانشکده‌های هنر کشور انجام شود.
وی ادامه داد: در پایان این همایش 2 روزه، کتاب چکیده مقالات همایش ملی هنرهای نمایشی و دیجیتال، در 60 نسخه توسط انتشارات کهن تهران چاپ و بین شرکت کنندگان توزیع شد.

صادقی نیا بیان کرد: این کتابچه و پوسترهای همایش، در پایگاه اسنادی علوم جهانی اسلام (ISC) و مرجع دانش سیویلیکا به نمایش گذاشته شده است.

وی اظهار داشت: به کمک مسوولان دانشگاه و دانشکده هنر دامغان ، این همایش به خوبی برگزار و بیش از انتظار با استقبال پژوهش‌گران همراه شد.
صادقی نیا گفت: گواهینامه همایش ملی هنرهای نمایشی و دیجیتال به افرادی که مقاله های خود را به صورت سخنرانی و پوستر ارائه کردند، افراد شرکت کننده در همایش، سخنرانان کلیدی و استادان برجسته اهدا شد.
وی به سخنرانی کلیدی استادان برجسته کشوری در این همایش اشاره کرد و ادامه داد: تحلیل آثار انیمیشن تلویزیون با رویکرد مطالعات فرهنگی، برجسته سازی‌های زبانی در سینما و تلویزیون، فن آوری و ابزار جدید در هنر معاصر و ضرورت حضور موسیقی در فیلم از مهم‌ترین موضوع‌های این سخنرانی ها بود.
دبیر اجرایی همایش ملی هنرهای نمایشی و دیجیتال دانشگاه دامغان گفت: سازمان سینمایی ایران، پژوهشکده فرهنگ و هنر تهران، دانشگاه الزهرا (س)، انجمن علمی پژوهش های هنری ایران و مرکز منطقه ای اطلاع رسانی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، از حامیان این همایش ملی بودند.
نخستین همایش ملی هنرهای نمایشی و دیجیتال دانشگاه دامغان در چهار محور تلویزیون، سینما، هنرهای دیجیتال و تئاتر، طی 2 روز در تاریخ 20 و 21 آذر98 در دانشگاه دامغان برگزار شد که باتوجه به زمان بندی همایش تا اول آذرماه 98، از بین آثار ارسالی تعداد 54 اثر پذیرش شد که از این تعداد 23 مقاله برای ارائه در همایش و هشت اثر به صورت پوستر در محل همایش به نمایش گذاشته شد.
در حال حاضر بیش از چهار هزار و 500 دانشجو در 72 رشته و گرایش در هشت دانشکده دانشگاه دولتی دامغان تحصیل می کنند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان