اسکوچیچ: اگر قرار است به استراماچونی کمک کنند، باید به من هم کمک شود/ تراکتور ۸ ماه پیش به من پیشنهاد داده بود

سرمربی تیم صنعت نفت آبادان بر لزوم تقویت تیمش در نیم فصل تاکید کرد و گفت که تراکتور ۸ ماه پیش به او برای حضور در تبریز پیشنهاد داده بود.

اسکوچیچ: اگر قرار است به استراماچونی کمک کنند، باید به من هم کمک شود/ تراکتور 8 ماه پیش به من پیشنهاد داده بود

به گزارش خبرگزاری تسنیم از آبادان، دراگان اسکوچیچ مربی تیم صنعت نفت در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل ماشین‌سازی در هفته پانزدهم لیگ برتر اظهار داشت: بازی خیلی سختی مقابل ماشین‌سازی داریم، مخصوصا اینکه در بازی قبل دو امتیاز حساس برابر شاهین بوشهر از دست دادیم  و باید در بازی فردا جبران کنیم.

وی افزود: یکسری مشکلات برای بازی با ماشین‌سازی داریم که مربوط به محرومیت و مصدومیت بازیکنان خوب‌مان است. با این حال نگرانی بابت این قضیه وجود ندارد چون بر این باور هستیم که نفرات جانشین آنها می‌توانند خواسته‌های ما را برآورده کرده و برای موفقیت تیم نهایت تلاش خود را انجام دهند.

سرمربی صنعت نفت آبادان با بیان اینکه بازی‌های لیگ نزدیک به هم شده است، عنوان کرد: با توجه به زمان کمی که بین بازی‌ها وجود دارد فقط می‌توان ریکاوری کرد. اگرچه این شرایط برای همه تیم‌ها یکسان است. برای بازی فردا مطمئن هستم که بازیکنان نهایت تلاش خود را خواهند کرد. حریف تیم خوب و خطرناکی است که در 6 بازی آخر خود باختی نداشته‌ و امیدوارم با حمایت هواداران این بازی را با برد پشت سر بگذاریم.

اسکوچیچ در مورد مشکلات مالی باشگاهش و اینکه این مسئله چقدر در کار او تاثیر خواهد گذاشت، اظهار داشت: باشگاه باید این مشکلات را حل کند تا نیم فصل، هم نفرات‌مان را حفظ و  هم اینکه تیم را تقویت کنیم. آخرین تیمی بودیم که تمرینات‌مان را برای بازی‌ها شروع کردیم و بازیکنی نبود که بخواهم جذب کنیم. نفرات خارجی هم پسند کردیم که به خاطر مشکلات مالی نتوانستیم آنها را جذب کنیم. در طول فصل در برخی پست‌ها واقعا بازیکن همطراز نفرات اصلی نداشتیم. به هر حال زمان را از دست دادیم و با مشکلات کنار آمدیم. الان هم اعتقاد دارم که برای برخی از پست‌ها نیاز به جذب بازیکن جدید داریم.

سرمربی صنعت نفت آبادان خاطرنشان کرد: بازیکنان ما جوان هستند و قطعا نیاز داریم که برای ادامه فصل تقویت شویم تا بتوانیم روندی که در پیش گرفته‌ایم را ادامه دهیم.

وی در واکنش به این سوال که آیا باشگاه تراکتور به وی پیشنهاد داده است یا نه؟ گفت: 8 ماه پیش بود که تراکتور به من پیشنهاد داد و در استانبول با مدیرعامل این باشگاه ملاقات کردم. آن موقع خیلی جوان بودم! الان سرمربی نفت آبادان هستم و تمام تلاشم را برای موفقیت این تیم انجام دادم.

اسکوچیچ در واکنش به سوال یکی از خبرنگاران مبنی بر اینکه در حال حاضر نیمی از مسئولان کشور بسیج شده‌اند تا سرمربی یکی از تیم‌های لیگ برتری را به  ایران برگردانند و آیا اگر 10 درصد این تلاش‌ها برای حل مشکلات صنعت نفت می‌شد، این باشگاه الان وضعیت بهتری نداشت؟ تصریح کرد: اگر بنا بر این است که به شخص یا تیمی کمک شود باید این کار برای همه تیم‌ها باشد. در واقع یا همه یا هیچ‌کس. فرقی نمی‌کند مربی ایتالیایی باشد یا بازیکن ایرانی. اگر دستگاه دیپلماسی کشور یا فدراسیون فوتبال پولی به استراماچونی پرداخت می‌کند من هم  از باشگاه خونه به خونه طلبکار هستم و پولم را پرداخت کنند. نمی‌خواهم این تفاوت دیدگاه وجود داشته باشد که من کروات هستم و او مربی ایتالیایی است. ما دو کشور همسایه همدیگر هستیم. برانکو هم همچنان طلبکار است.

وی راجع به غایبان تیم در بازی فردا گفت: مجدمی محروم است. چند مصدوم هم داریم که فردا وضعیت‌شان مشخص خواهد شد.

سرمربی صنعت نفت آبادان در خصوص اینکه چرا تیمش نمی‌تواند نتیجه را حفظ کند؟ گفت:  فکر نمی‌کنم این فقط مشکل ما است بلکه همه بازیکنان ایرانی این مشکل را دارند که وقتی بازی خوبی انجام می‌دهند در ادامه ریلکس شده و تمرکز لازم را ندارند. در بازی قبل اهل شاخه را در جریان بای از دست دادیم و مجبور شدیم تغییر سیستم بدهیم. یکسری اشتباهات بچه‌گانه هم داشتیم که منجر به گل شد.  این فوتبال است و باید بازی قبل را فراموش کرده و برای بازی فردا تمرکز کنیم.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان