کرمانی‌مقدم: از یک هفته قبل خیلی‌ها به ما گفتند نگران داوری باشید/ داور بازی بچه محل سرمربی حریف ما بود!

مرتضی کرمانی‌مقدم، مربی تیم فوتبال بادران گفت: در فاصله یک هفته مانده به دیدار برابر مس رفسنجان خیلی‌ها به ما گفتند که نگران داوری‌ باشید و در نهایت هم از این موضوع ضربه خوردیم.

کرمانی‌مقدم: از یک هفته قبل خیلی‌ها به ما گفتند نگران داوری باشید/ داور بازی بچه محل سرمربی حریف ما بود!

مرتضی کرمانی‌مقدم در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در مورد شکست 2 بر صفر تیمش مقابل مس رفسنجان اظهار داشت: در مورد مسائل فنی که همه چیز روشن بود. ما کاملاً از حریف برتر بودیم و موقعیت‌های خیلی زیادی را از دست دادیم. آنها می‌دانستند از لحاظ فنی توان مقابله با تیم ما را ندارند و اگر در این بازی همه چیز طبیعی جلو می‌رفت، قطعاً به برد می‌رسیدیم. ما از شروع بازی روی حریف فشار آوردیم و در اوج حملات بادران بود که یک خطای کاملاً اشتباه در کنار خط طولی برای آنها گرفته شد که به هیچ عنوان درست نبود و مس روی همان صحنه به گل اول رسید. همین اشتباه داوری روی تمرکز تیمی ما تأثیر گذاشت.

وی با اشاره به تغییر داور مسابقه بادران - مس رفسنجان خاطر نشان کرد: شب قبل از بازی داور این مسابقه عوض شد و این بسیار عجیب بود! می‌گویند آقای حاج‌ملک به دلیل اینکه قرار بود دو روز بعد، یک بازی را در لیگ برتر سوت بزند به یکباره از قضاوت این بازی کنار رفت و اکبریان به‌عنوان داور بازی با مس رفسنجان انتخاب شد که اتفاقاً بچه محل سرمربی مس رفسنجان است! چرا باید یک داور کرجی را برای این بازی انتخاب کنند؟ از یک هفته قبل از این بازی خیلی‌ها به ما گفتند که نگران داوری این بازی باشید! برای من خیلی عجیب است که خیلی‌ها به ما این حرف را زدند که نگران داوری بازی با مس باشیم و در نهایت هم بابت این موضوع ضربه خوردیم.

 

مربی تیم فوتبال بادران در ادامه تصریح کرد: توپ در محوطه جریمه مس رفسنجان به دست بازیکن این تیم برخورد کرد، ولی داور پنالتی نگرفت. در یک صحنه تعادل کریم اسلامی را به صورتی کاملاً واضح به‌هم زدند، ولی باز هم اکبریان پنالتی نگرفت. در یک صحنه دیگر هم بازیکن مس روی سر بازیکن ما خراب شد، ولی داور باز هم پنالتی نگرفت. ما نمی‌دانیم اسم این اشتباهات را چه چیزی بگذاریم! مگر می‌شود از روی سکوها این اشتباهات را تشخیص داد، ولی داور از کنار این صحنه‌ها خیلی ساده عبور کند؟ چرا از شروع لیگ تا حالا تمام داوری‌ها به سود یک تیم خاص است؟ چرا از شروع لیگ این همه بابت داوری ضرر کردیم؟

کرمانی‌مقدم در پایان گفت: ما یک تیم شخصی هستیم. در این فوتبال کاری می‌کنند که تیم‌های خصوصی قید تیمداری را بزنند. چرا باید این همه هزینه کنیم و در آخر بابت اشتباهات فاحش داوری به حق‌مان نرسیم؟ همین اکبریان چند سال پیش در بازی رفت پلی‌آف لیگ برتر که بین پیکان و فجر سپاسی برگزار شد، کاملاً به ضرر ما سوت زد. در آن بازی یک گل سالم ما مردود اعلام شد، یک پنالتی نگرفت و بازیکن فجر را هم اخراج نکرد. برنامه نود نیز تمام اشتباهات این داور را تأیید کرد. خیلی از داوران برای ما قابل احترام هستند، ولی خواهش ما از کمیته داوران این است که با این اشتباهات سرنوشت‌ساز عادی برخورد نکنند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان