مرگ عامل حمله با چاقو به پلیس فرانسه

ماموران پلیس فرانسه، یک فرد مسلح به سلاح سرد را به ضرب گلوله از پای در آوردند.

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، فرد مهاجم نامتعادل مراکشی، به ضرب گلوله پلیس فرانسه کشته شد. این گزارش می‌افزاید منابع پلیس اعلام کردند مردی نامتعادل که تهدید کرده بود با چاقو به پلیس حمله خواهد کرد، صبح روز جمعه توسط ماموران، در نزدیکی پاریس به ضرب گلوله کشته شد.
 
به گفته یک منبع پلیس، این مرد 42 ساله که مراکشی الاصل بود، در ماه ژوئن گذشته از بیمارستان روانی فرار کرده بود. وی توسط سرویس‌های اطلاعاتی فرانسه ناشناخته بوده و در لیست "پرونده سیگنال برای پیشگیری از رادیکال شدن با ماهیت تروریستی" (FSPRT) ثبت نشده است. حوالی ساعت 10:30 بامداد، پلیس هشداری را دریافت کرد که بر اساس آن حضور مردی مسلح به سلاح سرد چاقو را در محوطه «پارویس» واقع در حومه شهر پاریس را اطلاع می‌داد.

سپس گشتی متشکل از سه افسر پلیس، به فرد مظنون نزدیک شد، که این فرد در حالی که به سمت آن‌ها شروع به دویدن کرده بود، فریاد می‌زد: «من شما را خواهم کشت!» در این زمان بود که سه مامور پلیس، به سمت فرد مظنون آتش گشودند و به ضرب گلوله وی را از پای درآوردند. یک منبع پلیس گفت: «هفت گلوله به سمت فرد مهاجم شلیک شده، که دو گلوله به سینه و ران وی اصابت کرده است.» همین منبع گفت که در این زمان، مرد بر روی زمین افتاد و دیگر از جایش برنخاست. فرد مهاجم در زمان مرگ، هیچ مدرکی به همراه خود نداشته است.
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان