یک میلیون خانوار در مرز دریافت یارانه معیشتی

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: هر ۶ ماه یکبار آزمون وسع برگزار می‌شود و براساس این آزمون، حتی کسانی که یارانه دریافت می‌کنند، مورد ارزیابی قرار می‌گیرند.

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرآنلاین، غلامرضا پناه با اشاره به وضعیت جاماندگان یارانه معیشتی، اظهار داشت: پیش‌بینی می‌شود حدود یک میلیون خانوار در مرز دریافت یارانه معیشتی قرار می‌گیرند که به آن‌ها پیامک ارسال می‌شود.

وی افزود: با ارسال پیامک به این افراد ضمن اعلام مشمول دریافت یارانه، یارانه معیشتی به آن‌ها پرداخت می‌شود.

معاون توسعه مدیریت وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی افزود: کسانی که در این مرحله از بررسی، واجد شرایط دریافت یارانه نمی‌شوند، مجددا از طریق سیستم و سامانه تدوین شده مورد بررسی قرار می‌گیرند که امکان دارد تعدادی از این افراد واجد شرایط شوند و این خانوار‌های واجد شرایط تمام مبلغ مورد نظر که از روز اول اعلام شده به حساب آن‌ها پرداخت می‌شود.

پناه، با بیان اینکه عده‌ای ممکن است در آینده شرایط اقتصادی و معیشتی بهتری داشته باشند، گفت: هر 6 ماه یکبار آزمون وسع برگزار می‌شود و براساس این آزمون، حتی کسانی که یارانه دریافت می‌کنند، مورد ارزیابی قرار می‌گیرند و در فرایند جدید متناسب با شرایط اقتصادی و معیشتی تصمیم‌گیری می‌شود.
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان