رییس بازرسی و نظارت اتاق اصناف استان:

گران شدن بنزین تاثیر قابل توجه بر قیمت اقلام غذایی در سمنان نداشت

سمنان- ایرنا- رییس بازرسی و نظارت اتاق اصناف استان سمنان گفت: اجرای طرح سهمیه‌بندی و افزایش قیمت بنزین در روزهای گذشته تاثیر قابل توجهی بر قیمت اقلام غذایی در این استان نداشت.

گران شدن بنزین تاثیر قابل توجه بر قیمت اقلام غذایی در سمنان نداشت

مریم عرب روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: یک‌هزار و 200 مورد بازرسی از واحدهای صنفی استان سمنان در 45 روز گذشته انجام شد و 100 مورد شکایت از واحدها به دلیل گران‌فروشی و درج نکردن قیمت بر روی کالا ثبت شد.

وی خاطر نشان کرد: اجرای طرح تشدید نظارت از واحدهای صنفی در یک‌ماه گذشته در ثبات قیمت اقلام غذایی و دیگر کالاهای نیاز مردم در بازار عرضه و تقاضای استان سمنان تاثیرگذار بوده است.

رییس بازرسی و نظارت اتاق اصناف استان سمنان ادامه داد: شهروندان تخلف‌های صنفی مانند گران‌فروشی و ارایه نکردن فاکتور را از طریق شماره گویا 124 و شماره تلفن 33439199  به بخش بازرسی و نظارت اتاق اصناف استان سمنان گزارش دهند.

عرب تصریح کرد:  واحدهای صنفی استان سمنان، با وجود مشکلات متعدد در شرایط اقتصادی، اخلاق‌مدار هستند و از افزایش خودسرانه محصولات خودداری می‌کنند.

رییس بازرسی و نظارت اتاق اصناف استان سمنان گفت: برچیده شدن نقش دلال‌ها در بازار عرضه و تقاضا از راهکارهای موثر برای رفع مشکلات اقتصادی و کاهش قیمت در بازار است.

30 هزار واحدهای صنفی در استان سمنان وجود دارد که با احتساب مشاغل خانگی تعداد این واحدها به بیش از 48 هزار واحد می‌رسد.

به ازای هر 14 نفر یک واحد صنفی در استان سمنان وجود دارد که این شاخص در کشور به ازای هر 16 نفر یک واحد صنفی است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان