کشف بیش از ۵ هزار روغن تاریخ مصرف گذشته از یک رستوران قدیمی

رئیس کلانتری ۱۶۱ ابوذر از کشف بیش از ۵ هزار لیتر روغن تاریخ مصرف گذشته از یک واحد صنفی در تهران خبر داد.

کشف بیش از 5 هزار روغن تاریخ مصرف گذشته از یک رستوران قدیمی

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ حسین شمسایی در خصوص کشف 5 هزار لیتر روغن تاریخ مصرف گذشته، گفت: چند روز قبل خبری مبنی بر فعالیت یک واحد صنفی در محدوده کلانتری مبنی بر نگهداری و پخش روغن خوراکی تاریخ مصرف گذشته دریافت شد. تیمی از ماموران اطلاعات کلانتری ابوذر برای تحقیقات پلیسی وارد عمل شدند.

وی بیان داشت: تیم اطلاعات کلانتری در تحقیقات اولیه پی بردند مردی 35 ساله با جمع آوری روغن‌های تاریخ مصرف گذشته از بازار، آن‌ها تجمیع و با ریختن در ظرف‌های 20 لیتری، روغن‌های تاریخ مصرف گذشته را به صورت فله‌ای به رستوران‌ها و فست فود‌ها عرضه می‌کند.

کلانتر محله ابوذر عنوان کرد: نتیجه تحقیقات انجام شده در اختیار مقام قضائی قرار گرفت و دستور بررسی از مخفیگاه و دستگیری متهم اخذ شد.

شمسایی ابراز داشت: روز گذشته تیمی از ماموران کلانتری به نشانی اعلامی اعزام شدند و موفق شدند علاوه بر دستگیری متهم بیش از 5 هزار لیتر روغن تاریخ مصرف گذشته از آن محل کشف کنند.

این مقام پلیسی با بیان اینکه متهم به کلانتری برای تحقیقات تکمیلی انتقال یافت، گفت: متهم که راهی جز اعتراف نداشت ضمن اعتراف به جرم ارتکابی، یکی از مشتریان خود را که فست فودی بوده معرفی کرد که با حضور ماموران در فست فودی، یکی از ظرف‌های 20 لیتری روغن تاریخ مصرف گذشته را کشف و صاحب رستوران نیز ادعا کرد که 10 ظرف 20 لیتری روغن خریداری کرده و از آن برای تهیه و طبخ غذا استفاده کرده است.

رئیس کلانتری 161 ابوذر در پایان گفت: این فست فودی با دستور مقام قضائی پلمپ و هر 2 متهم برای سیر مراحل قانونی در اختیار مقام قضائی قرار گرفته اند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان