نشریه ایتالیایی با بولدوزر از روی کونته رد شد

تهران- ایرنا- باشگاه اینترمیلان یک روزنامه ایتالیایی را به دلیل آنچه در خصوص «آنتونیو کونته» منتشر و از آن با وصف «نامه‌ای توهین‌آمیز» یاد کرده است، نشست مطبوعاتی روز گذشته خود را لغو کرد.

نشریه ایتالیایی با بولدوزر از روی کونته رد شد

باشگاه اینتر گفته است که این نامه که توسط یکی از مشترکان کوریره دلو اسپورت به دفتر این روزنامه تحویل داده شده، به همراه کامنتی از یکی از خبرنگاران این نشریه منتشر شده و «کینه توزی نهفته در آن را توجیه می‌کند.»

در بیانیه باشگاه آمده است: به منظور رساندن این پیام به تمامی رسانه‌ها که آنها باید «حفظ حرمت افراد را تضمین کنند»، امروز هیچ نشست مطبوعاتی برگزار نخواهد شد.

اینتر سه‌شنبه هفته گذشته پس از متحمل شدن شکست 2 بر یک مقابل یک بارسلونای جوان، از لیگ قهرمانان اروپا کنار رفت.

در نامه مذکور، یکی از هواداران بولونیا گفته است که وی «از حذف شدن اینتر توسط تیم دوم بارسلونا لذت برده است. تیمی که به سرمربی «نخ نمای» اینتر راه و روش فوتبال بازی کردن را نشان داده است.»

این هوادار می‌افزاید که اگرچه کونته در طول دوران مربیگری خود در بازی‌های زیادی پیروز شده اما «هرگز فوتبال خوبی را عرضه نکرده است» و اینتر با وجود هزینه 150 میلیون یورویی، از پس اسلاویا پراگ بر نیامد و مقابل دورتموند نیز شکست خورد.

یک خبرنگار در ادامه این نامه در اظهارنظری کوتاه نوشته است اینتر با قرض دادن مهاجمانی همچون «مائورو ایکاردی» به پاری‌سن‌ژرمن، «لیگ قهرمانان را از دست داد و شاید باقی جام‌ها را نیز از دست بدهد.»

این خبرنگار اضافه کرد: «بدون ایکاردی هیچ جشنی در کار نیست.»

اوایل ماه جاری، باشگاه آ.اس رم به همراه رقیب همشهری اینتر یعنی آ.ث میلان اعلام کردند «به این دلیل که کوریره دلو اسپورت از تیتر «جمعه سیاه» به همراه تصویری از روملو لوکاکو و کریس اسمالینگ استفاده کرده است، تا ماه ژانویه این روزنامه را تحریم کرده و با آن همکای نخواهند کرد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان