پورغلامی: در دقایقی از بازی سرتر از ذوب‌آهن بودیم/ مشکل گلزنی تیم‌مان را آزار می‌دهد

فرهاد پورغلامی، مربی تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان گفت که تیمش موقعیت‌های زیادی را در بازی برابر ذوب‌آهن به دست آورده، اما نتوانسته است از آنها استفاده کند.

پورغلامی: در دقایقی از بازی سرتر از ذوب‌آهن بودیم/ مشکل گلزنی تیم‌مان را آزار می‌دهد

فرهاد پورغلامی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم درباره تساوی بدون گل تیم گل‌گهر سیرجان مقابل ذوب‌آهن در هفته پانزدهم لیگ برتر اظهار داشت: ذوب‌آهن تیم پُرمهره‌ای است و  ما برابر این تیم بازی پایاپایی انجام دادیم و حتی در دقایقی سرتر از حریف هم بودیم. چیزی که ما را در هفته‌های اخیر آزار داده و بازیکنان هم از این بابت ناراحت هستند، مشکل گلزنی است. ضربات نهایی ما با دقت نیست و موقعیت‌ها هدر می‌روند. تمرینات زیادی هم برای رفع این مشکل انجام می‌دهیم، اما هنوز مشکل گلزنی داریم.

وی در ادامه افزود: به طور کلی شکل تیمی‌‌مان خوب بود و فقط به گل نرسیدیم. در لحظاتی از بازی هم ذوب‌آهن همان‌طور که از قبل پیش‌بینی کرده بودیم با استفاده از ضربات ایستگاهی روی دروازه ما فشار آورد، اما بعد از آن دوباره به بازی مسلط شدیم و موقعیت‌های خوبی هم به دست آوردیم.

مربی تیم گل‌گهر سیرجان درباره صحبت‌های مجید جلالی در پایان بازی و اعتراض شدید او به داوری‌ها بیان کرد: در مورد صحنه مشکوک به پنالتی هر کارشناسی دوست دارد بیاید در این مورد حرف بزنیم. صد درصد روی بایرامی پنالتی شد. بازیکن ما یک بدن جلوتر از مدافع حریف بود و بازیکن ذوب‌آهن روی او خراب شد. صد درصد پنالتی بود و هر کارشناسی هم دوست دارد بشینیم و در این مورد بحث کنیم. خطا به وضوح مشخص است. ما نمی‌خواهیم کسی به نفع ما بگیرد، اما قضاوت عادلانه برای ما اهمیت دارد. نمی‌گوییم اشتباهات عمدی است، قطعاً غیرعمدی رخ می‌دهد، ولی آن صحنه برای ما حکم سه امتیاز را داشت.

پورغلامی در مورد جذب بازیکنان جدید نیز تصریح کرد: تلاش می‌کنیم بازیکنانی را که در پست‌های مختلف نیاز داریم و مدنظرمان هستند، جذب کنیم. از هفته‌ها قبل نشستیم و با باشگاه در این مورد جلسه داشتیم. باید تیم را در برخی از پست‌ها تقویت کنیم.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان