کوویلیتایا: بازیکنان استقلال حرفه‌ای هستند و می‌توانند چند بازی را بدون سرمربی پشت سر بگذارند/ باید برای تمام امتیازات بجنگیم

ماکسیم کوویلیتایا، دروازه‌بان تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر اعتقاد دارد بازیکنان استقلال حرفه‌ای هستند و می‌توانند چند بازی را بدون مربی پشت سر بگذراند.

کوویلیتایا: بازیکنان استقلال حرفه‌ای هستند و می‌توانند چند بازی را بدون سرمربی پشت سر بگذارند/ باید برای تمام امتیازات بجنگیم

ماکسیم کوویلیتایا در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره شکست 4 بر یک تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر مقابل استقلال اظهار داشت: بازی خیلی سختی داشتیم. استقلال تیم بسیار خوبی بود و بازیکنان خیلی خوبی در اختیار دارد، اما ما رفته رفته و در ادامه فصل بهتر می‌شویم. شکست بدی را تجربه کردیم، اما تلاش می‌کنیم ادامه دهیم، سخت تلاش کنیم و برای بقا در لیگ برتر، امتیازات بیشتری بگیریم.

وی در پاسخ به این پرسش که با توجه به شرایط بحرانی آبی‌پوشان پایتخت، بوشهری‌ها نمی‌توانستند استقلال را تحت فشار بگذارند یا خیر، تصریح کرد: ما از بحران تیم استقلال و شرایط این تیم مطلع بودیم، اما بازیکنان استقلال حرفه‌ای هستند و این را به همه‌ی مردم نشان دادند. آنها می‌توانند چند مسابقه را بدون سرمربی پشت سر بگذارند.

دروازه‌بان شاهین شهرداری بوشهر در مورد انتقادات خبرنگاران از عملکرد او در نشست خبری میشو کریستیچویچ خاطرنشان کرد: من از عملکردم در این بازی راضی نبودم، اما سرمربی تیم باید در این خصوص توضیح دهد. او در تمرینات حضور دارد و ما را برای بازی‌ها آماده می‌کند.

کوویلیتایا درباره شرایط این تیم در انتهای جدول و نیز دیدار با سپاهان در هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال به تسنیم گفت: ما می‌توانیم در لیگ برتر بمانیم و باید بجنگیم. در نقل‌وانتقالات نیم‌فصل می‌توانیم چند بازیکن جدید بگیریم. سپاهان هم تیم بسیار خوبی است و بازیکنان باکیفیتی در اختیار دارد، اما ما باید برای تمام امتیازات بجنگیم.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان