واکنش محسن هاشمی به استعفای پورسیدآقایی

رئیس شورای شهر تهران درباره استعفای پورسیدآقایی و سمت جدید او گفت: مسئولان ما بیکار نمی‌مانند و فوری جایی برایشان پیدا می‌شود.

به گزارش تابناک به نقل از ایلنا، محسن هاشمی در پایان یکصد و هشتاد و دومین جلسه شورای شهر تهران در جمع خبرنگاران گفت: این جلسه با یک نطق درمورد آلودگی هوای تهران و حمایت از حمل و نقل عمومی و چند تذکر صحن اجرا شد وطرح سیاست‌های اجرایی بودجه 99 و بحث قائم مقام ذی حساب مطرح شد و 13 نفر رای آوردند.

وی درباره جزئیات جلسه با جهانگیری گفت: جلسه بسیار خوبی بود، آقای جهانگیری جلسه را بعد از هیات دولت گذاشتند که اعضای مهم دولت نیز در آن حضور داشته باشند. خواسته ما اجرای مصوبات شورای اقتصاد و هیات دولت است تا مصوبات را به اجرا گذارند.

وی درباره زمان ورود اتوبوس‌ها به سیستم گفت: اگر مصوبه اجرایی شود، اتوبوس سال آینده وارد می‌شوند و همین موقع که دوباره آلودگی هوا در تهران را داریم، تعداد اتوبوس‌ها در شهر بیشتر است.

او درباره ازدحام در متروی تهران نیز گفت: مترو یک شبکه وسیع است و اکنون در مرکز شهر تهران ازدحام جمعیت در مترو را داریم و در حدود 20 کیلومتر از خطوط مترو با ازدحام روبرو است و باید با اعزام بیشتر قطار مشکل حل شود، به علاوه مسافرین باید نظم را رعایت کنند و قوانین ورود و خروج را رعایت کنند، با سرعت بیشتری مسافران سوار و پیاده می‌شوند. وی افزود: خواهشمندم مسئولین نسبت به این مساله حساس شوند، چرا که با توجه به ساخت واگن، نباید با چنین وضعیتی روبرو باشیم.

وی تصریح کرد: بحث حمل و نقل عمومی متاسفانه در کشور خیلی جدی گرفته نشده است.

هاشمی در پاسخ به این سوال که آخرین بار کی سوار مترو شدید گفت: در بخشی از خط سه از نوبنیاد به سمت شهید بهشتی سوار شدم که شلوغ نبود.

وی درباره استعفای پورسیدآقایی و سمت جدید او گفت: مسئولان ما بیکار نمی‌مانند و فوری جایی برایشان پیدا می‌شود.

وی درباره برکناری مدیرعامل اتوبوسرانی گفت: جایگزنی آقای سنندجی از دو هفته پیش مطرح شد، قرار شد آقای قنادان جایگزین ایشان شوند که با مخالفت اعضای شورا مواجه شد و درخواست دادند یک نفر از بدنه اتوبوسرانی انتخاب شود و در نهایت آقای ترفع انتخاب شد.

وی درباره عدم شناسایی منشا بوی نامطبوع در تهران گفت: از تشکیلات مدیریت بحران شهرداری گله داریم که با وجود این همه تشکیلات هنوز به نتیجه نرسیده اند. بحران آن‌ها سیل و زلزله نیست که با کشته همراه است، اکنون بوی نامطبوع نیز یک نوع بحران است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان