تذکرات کتبی نمایندگان مجلس به مسئولان اجرایی

یک عضو هیئت رئیسه مجلس تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور را قرائت کرد.

به گزارش ایسنا، علی اصغر یوسف‌نژاد در جلسه علنی عصر امروز (یکشنبه) مجلس شورای اسلامی تذکرات کتبی نمایندگان مجلس را به شرح زیر قرائت کرد:

نادر قاضی‌‍‌پور به رئیس جمهور: تسریع در اختصاص سرانه مدارس کشور و تجهیز هنرستان‌های کشور به تکنولوژی‌های نوین. تسریع در تعیین تکلیف کالا‌ها در گمرک شهید رجایی بندرعباس از جمله 1500 کانتینر برنج و 20 هزار تن کاغذ. به وزیر اقتصاد و دارایی، وزیر نفت و وزیر کشور: تسریع در شبانه‌روزی کردن گمرکات ارومیه.

حسینعلی حاجی دلیگانی به رئیس جمهور: با توجه به مشکلات پیش‌آمده برای والدین معظم شهدا و ایثارگران در تامین دارو و دریافت خدمات درمانی، فوراً نسبت به رفع اختلاف مالی بین بنیاد شهید و سازمان برنامه و بودجه اقدام کنید.

سید محمد جواد ابطحی به رئیس جمهور: آیا خبر دارید که قیمت کالا و خدمات بعد از افزایش قیمت بنزین افزایش یافته است؟ این در حالی است که شما به مردم قول داده‌اید که که افزایش قیمت بنزین منجر به افزایش سایر کالا‌ها و خدمات نشود. بیمه دی صلاحیت و توان انجام تعهدات خود نسبت به پرداخت هزینه‌های درمان خانواده‌های شهدا، جانبازان و ایثارگران را ندارد. برای تأمین هزینه‌های درمانی این عزیزان فکری کنید. به وزیر تعاون، کار و رفاه: تسریع در برقراری یارانه خانواده‌هایی که به اشتباه یارانه آن‌ها را قطع کرده‌اید.

علیرضا سلیمی به وزیر ورزش و جوانان: علت انعقاد قرارداد‌های خارجی با مربیان غیر توانمند مانند آقای ویلموتس آن هم با این نتایج غیرقابل دفاع چیست؟ به وزیر بهداشت و درمان و صنعت، معدن و تجارت: علت موجود قرص‌های مشکوک در کیک‌های توزیع شده چیست؟

محمد عزیزی به وزیر فرهنگ و ارشاد: هیچ گونه کمکی به مساجد حوزه انتخابیه برای کار‌های فرهنگی و عمرانی مساجد صورت نگرفته است.

نصرالله پژمانفر به وزیر امور خارجه: چرا وزارت امور خارجه از ظرفیت‌های روابط جمهوری اسلامی ایران جهت آزادی حجت الاسلام و المسلمین شیخ ابراهیم زکزاکی استفاده نکرده است؟ به وزیر ارتباطات: بر خلاف گزارش‌های متعدد وزارت ارتباطات و سایر مسئولان در مورد توسعه پهنا‌های باند کشور، با وجود تقاضای قابل توجه اینترنت در کشور، میانگین سرعت و سرانه مصرف اینترنت در کشور با اهداف برنامه ششم توسعه فاصله قابل توجهی دارد.
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان