پیام تسلیت مشاور فرمانده کل سپاه در پی درگذشت زهرا عبدالمحمدی خبرنگار فارس

حمیدرضا مقدم‌فر مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران و مدیرعامل اسبق خبرگزاری فارس در پی درگذشت خانم زهرا عبدالمحمدی خبرنگار خبرگزاری فارس پیام تسلیتی صادر کرد.

پیام تسلیت مشاور فرمانده کل سپاه در پی درگذشت زهرا عبدالمحمدی خبرنگار فارس

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری تسنیم، متن این پیام به شرح ذیل است:

انّا لله و انّا الیه راجعون

درگذشت سرکار خانم زهرا عبدالمحمدی بسیار اندوهناک و تاثرانگیز بود. اینجانب افتخار داشتم که در زمان مسئولیت خبرگزاری فارس، باشگاه خبرنگاران توانا را به همت نیروهای این خبرگزاری تاسیس کنم و خانم عبدالمحمدی جزو اولین نیروهای متدین و مومنه‌ای بود که در این باشگاه حضور یافت و پله‌های ترقی را به واسطه‌ی انگیزه، تعهد، تخصص، استعداد و پشتکار مثال‌زدنی‌اش روز به روز طی کرد و به یکی از بهترین خبرنگاران خبرگزاری فارس و جامعه‌ رسانه‌ای کشور تبدیل شد.

بدون شک از دست دادن خانم عبدالمحمدی که به واسطه‌ی روحیات کم‌نظیرش مایه فخر خبرگزاری فارس و جمیع رسانه‌ای‌های انقلابی بود، ضایعه‌ای دردناک برای همه‌ی ماست.

اینجانب وفات این مرحومه‌ی شریفه‌ی انقلابی را به جامعه رسانه‌ای کشور و بویژه به خانواده‌ و همسر مجاهد ایشان که در تمام مدت بیماری آن مرحومه بزرگوارانه و ایثارگرانه از وی مراقبت کردند تسلیت می‌گویم و از خداوند متعال برای خانم عبدالمحمدی رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان و دوستانش صبر جمیل مسئلت دارم.

حمیدرضا مقدم‌فر

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان