درخواست چند خانوار متقاضی یارانه معیشتی رسیدگی می‌شود؟

آخرین آمارهای ارائه شده از سوی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی بیش از ۶ میلیون و ۲۶۳ هزار و ۸۶۱ نفر درخواست دریافت یارانه معیشتی را ارائه دادند.

درخواست چند خانوار متقاضی یارانه معیشتی رسیدگی می‌شود؟

 به گزارش خبرآنلاین، دولت در این راستا شرایطی را برای بررسی درخواست ها تعیین کرد که یکی از این موارد موافقت درخواست کننده با بررسی تمامی حساب های بانکی در قالب بررسی مجدد آزمون وسع خانوار است.

آمارها نشان می دهد 3 میلیون و 70 هزار و 531 نفر از متقاضیانی که در کد دستوری # 6369* ثبت درخواست کرده اند، اقدام به پذیرش شرایط اعلام شده کرده و درخواست خود را به صورت قطعی برای بررسی مجدد وسع مالی خانوار که بازبینی حساب های بانکی را نیز در خود دارد، ثبت کرده‌اند.

یارانه

 بر اساس اطلاعیه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی  خانوارهایی که اعضای آن دارای "واحد مسکونی"، "شغل" و "خودرو" به طور "همزمان" هستند یا خانوارهایی که دارای "دو واحد ملکی" هستند و خانوارهایی که ارزش ملک آن‌ها در تهران و کلانشهرها (12) میلیارد ریال و در سایر شهرستان‌ها (9) میلیارد ریال باشد مشمول دریافت این یارانه نیستند. خانوارهایی که دارای خودروی سواری با ارزش بیش از (300) میلیون تومان یا خودروی عمومی با ارزش بیش از (400) میلیون تومان باشند نیز این یارانه را نمی گیرند . همچنین ارفرمایانی که بیش از (3) بیمه پرداز داشته باشند و خانوارهایی که بیش از (3) سفر خارجی غیر زیارتی داشته‌اند و همچنین گیرندگان تسهیلات بانکی به مبلغ جمعاً بیش از (3) میلیارد ریال که در حال بازپرداخت اقساط باشند از دریافت این یارانه معیشتی کنار گذاشته می شوند . حداقل درامد برای خانوار یک نفره برای خروج از شمول دریافت این یارانه نیز 4 میلیون و برای خانوار 5 نفر و بالاتر هشت میلیون در ماه تعیین شده است .

 آخرین اطلاعیه وزارت تعاون، کار ور فاه اجتماعی در خصوص تعیین تکلیف درخواست های ارائه شده برای دریافت یارانه معیشتی را اینجا بخوانید.

223223

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان