محل مصرف منابع ۶ هزار میلیاردی پرداختی به شهرداریهای تهران شفاف شود

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی تهران با اشاره به پرداخت ۶۰۰۰ هزار میلسازد تومان از محل مالیات ارزش افزوده به شهرداریهای تهران گفت: باید محل مصرف این منابع مشخص شود.

محل مصرف منابع 6 هزار میلیاردی پرداختی به شهرداریهای تهران شفاف شود

به گزارش خبرگزاری تسنیم، نعمت الله ترکی  با تببین کلیات بودجه تهران و اشاره به رسالت بودجه سال 99 اظهار داشت: این بودجه مطابق با شرایط تحریمی و با رویکرد مهار تورم و صیانت از تولید و اشتغال آن در نظر گرفته شده است.

وی افزود: سهم استان تهران از ایجاد یک میلیون فرصت شغلی در کشور 126 هزار فرصت شغلی است که 5 هزار میلیارد تومان تسهیلات بانکی برای سال 99 در نظر گرفته شده و همین میزان نیز برای سال جاری منظور شده است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران با اشاره به شش ویژگی بودجه تصریح کرد: ثبات و انضباط مالی، کارآمدسازی بازار ارز، معیشت عمومی، کاهش فقر، استمرار تامین کالاهای اساسی و دارو، تولید و ایجاد زیرساخت‌ها از دیگر ویژگی‌های بودجه است.

وی ادامه داد: 80 هزار میلیارد تومان سهم مالیات استان تهران است که 49 درصد درآمدهای لایحه بودجه 99 را در بخش منابع عمومی بودجه تشکیل می‌دهد و رشد 18 درصدی نسبت به سال جاری دارد.

ترکی در مورد اعتبارات هزینه ای استان تهران گفت: 944 میلیارد تومان سهم اعتبارات هزینه ای استان بوده که رشد 21 درصدی نسبت به سال جاری دارد.

وی در مورد اعتبارات طرح‌های عمرانی استان نیز اظهار داشت: در لایحه بودجه 99 برای این بخش هزار و 25 میلیارد تومان در نظر گرفته شد همچنین 66 درصد بودجه مصوب عمرانی استان رشد کرده است.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی تهران با اشاره به پرداخت 6000 هزار میلسازد تومان از محل مالیات ارزش افزوده به شهرداریهای تهران گفت: باید محل مصرف این منابع مشخص شود.

وی افزود، 3000 هزار میلیازد تومان از این منابع به شهرداری تهران و ما بقی به سایر شهرداریهای استان ارائه شده است.

ترکی ادامه داد، در سال جاری نیز این منابع حدود 7000 میلیارد تومان خواهد بود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان