سولسشایر: در صحنه گل اورتون روی دخه‌آ خطا شد/ گرین‌وود کلاس متفاوتی دارد

سرمربی تیم فوتبال منچستریونایتد از عملکرد شاگردانش مقابل اورتون خیلی راضی نیست اما اعتقاد دارد گل حریف هم درست نبوده است.

سولسشایر: در صحنه گل اورتون روی دخه‌آ خطا شد/ گرین‌وود کلاس متفاوتی دارد

به گزارش خبرگزاری تسنیم، اولگنار سولسشایر که شاگردانش عصر امروز (یکشنبه) در دیداری خانگی از هفته هفدهم لیگ برتر انگلیس مقابل اورتون تن به تساوی یک - یک دادند، پس از این بازی در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی «اسکای اسپورتس» گفت: از اینکه نتوانستیم سه امتیاز بازی را از آن خود کنیم، ناراحتیم. ما در دقایق پایانی بازی ایده لازم برای رسیدن به پیروزی را نداشتیم. با این وجود در دقایق پایانی بازی اورتون را در نیمه خودش نگه داشتیم و اگر قرار بود تیمی با برد زمین را ترک کند، آن تیم ما بودیم.

سرمربی نروژی شیاطین سرخ صحبت‌های خود را اینطور ادامه داد: ما بازگشت خوبی به بازی پس از عملکرد ناامیدکننده‌مان در نیمه اول داشتیم. ما نباید در ضربات شروع مجدد چنین گل‌هایی دریافت کنیم اما به نظرم در آن صحنه روی داوید دخه‌آ خطایی صورت گرفت. من نمی‌توانم شکایتی داشته باشم اما دست بازیکن اورتون روی شانه داوید بود و ضربه‌ای به او زد.

وی در پایان با تمجید از زننده گل تساوی تیمش خاطرنشان کرد: میسون گرین‌وود در محوطه جریمه حریف کلاس متفاوتی دارد. وقتی هم او گلزنی می‌کند، ما سورپرایز نمی‌شویم. این فوق‌العاده‌ است که یک بازیکن آکادمی در روزی که منچستریونایتد برای چهارهزارمین بازی  متوالی حداقل یک بازیکن از محصولات آکادمی خود را در لیست 18 نفره‌اش داشت، موفق به گلزنی شد. عملکرد میسون سبب شده تا برایم سخت شود او را از ترکیب کنار بگذارم.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان