فونسکا: با شایستگی به پیروزی رسیدیم/ مخیتاریان می‌تواند در هر لحظه از بازی موثر باشد

پائولو فونسکا معتقد است تیمش با شایستگی مقابل اسپال به برتری رسید.

فونسکا: با شایستگی به پیروزی رسیدیم/ مخیتاریان می‌تواند در هر لحظه از بازی موثر باشد

به گزارش خبرگزاری تسنیم، پائولو فونسکا پس از برتری 3 - یک تیمش مقابل اسپال در هفته جاری رقابت‌های سری A از استحقاق جالوروسی برای برتری سخن گفت.

 سرمربی تیم فوتبال رم در این باره گفت: با وجود اینکه فرصت‌های زیادی هدر دادیم و گل خوردیم، حتی نیمه اول هم عملکردی خوبی داشتیم. با شدت، جدیت و سرعت خوبی بازی کردیم. باخت در پایان نیمه اول، منصفانه نبود. پس از شروع بازی در نیمه دوم رم فرصت‌های بیشتری ایجاد کرد و در نهایت به پیروزی رسید. به نظرم تیم با ذهنیت و رویکرد مناسبی در میدان حاضر شد. این همان ذهنیت و روحیه ای است که همیشه باید داشته باشیم. در نهایت با شایستگی به این برد رسیدیم.

او در ادامه افزود: بازیکنان به خوبی می‌دانند داشتن ذهنیت درست و شجاعت، برای من بسیار مهم است. هر بازیکن رم  باید جسور و جاه طلب باشد و همیشه برای برد به میدان برود. فعلا در رتبه چهارم هستیم و قطعا در صورت آماده شدن همه بازیکنان، شرایط بهتر خواهد شد. اگر همه بازیکنان در دسترس باشند، اوضاع بسیار مثبت می‌شود. بسیار بهتر است که در هر پست، گزینه های زیادی داشته باشیم و رقابت سالمی در تیم ایجاد شود. فعلا از این مزیت برخوردار نیستیم.فلورنزی امشب عملکرد بسیار خوبی داشت.او یک حرفه‌ای تمام عیار است. هیچ مشکلی با او ندارم فقط برخی اوقات مجبور هستم تصمیمات متفاوتی بگیرم. به فلورنزی هم مثل بقیه بازی می‌رسد و هیچ مشکلی وجود ندارد. چتین و فازیو عملکرد خوبی داشتند. در این بازی مشکلی در کارهای دفاعی نداشتیم. بازیکنی مانند مخیتاریان در هر لحظه‌ای می‌تواند موثر باشد. او بازیکن مهمی برای ماست.

 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان