فتل: فصل خوبی در فرمول یک نداشتم/ خوردن گوشت را ترک کرده‌ام

سباستین فتل، راننده تیم فراری ایتالیا از عملکردش در فرمول یک ۲۰۱۹ راضی نیست.

فتل: فصل خوبی در فرمول یک نداشتم/ خوردن گوشت را ترک کرده‌ام

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از Motorsport، سباستین فتل، قهرمان 4 دوره فرمول یک و نفر پنجم رده‌بندی راننده‌های این رقابت‌ها در سال 2019 اظهار داشت: فصل خوبی نداشتم و متاسفانه امتیازهایی که باید با تیم فراری به دست می‌‌آوردیم، کسب نشدند، البته من از عملکرد خودم راضی و خوشحال نیستم و باید بهتر شوم. رقابت با کارول در فراری در سال 2020 آسان نخواهد بود. نسل جدید راننده‌های فرمول یک قدرتمندتر می‌شوند.

فتل در واکنش به این پرسش که چه هدایایی به لکلرک، همیلتون، فرستاپن و رایکونن در سال نوی میلادی خواهد داد گفت: کارول هم‌تیمی من در فراری است و هدیه‌ای دریافت خواهد کرد که نمی‌توانم بگویم چیست، زیرا در غیر این صورت دیگر غیرمنتظره نخواهد بود. همیلتون، فرستاپن و رایکونن نیز مثل سال گذشته از سوی من کارت پستال‌های دریافت خواهند کرد، البته مثل همیشه هیچ پاسخی از آنها دریافت نمی‌‌کنم!

راننده تیم فراری درباره رژیم جدید غذایی خود مثل لوئیس همیلتون با ترک مصرف گوشت اظهار داشت: کنار گذاشتن گوشت از برنامه غذایی حداقل 2 ماه طول کشید. من به طور عمیقی در برنامه جدید غذایی فرو رفتم و بیشتر سبزیجات مصرف می‌کنم. اکنون می‌دانم که هیچ رژیم غذایی جهانی وجود ندارد، زیرا هر شخصی استثنایی است و بدن واکنش‌های متفاوتی به مواد غذایی نشان می‌دهد. این رژیم غذایی و اینکه چه چیزهایی می‌توانید بخورید فقط به شما بستگی دارد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان