شاهو نصرتی از تیم ملی هندبال خداحافظی کرد

شاهو نصرتی، ملی‌پوش هندبال ایران با انتشار پستی در صفحه شخصی خود از تیم‌ملی خداحافظی کرد.

شاهو نصرتی از تیم ملی هندبال خداحافظی کرد

به گزارش خبرگزاری تسنیم، شاهو نصرتی یکی از لژیونرهای هندبال ایران است که در لیگ رومانی بازی می‌کند. وی در پیامی خداحافظی خود را از تیم ملی اعلام کرد.

متن پیام به شرح زیر است:

«سلام به همه، چندین سال پیش، من برای نخستین بار پیراهن تیم ملی را پوشیدم؛ این یک رویای همیشگی برایم بود که بتوانم از رنگ‌های پرچم کشورم دفاع کنم.

این حسی بسیار خاص است، نه فقط یک رویا، بلکه یک مسئولیت بزرگ است. در طی تمام این سال‌ها، من تماما سعی خودم را کردم تا شما را به افتخارات زیادی برسانم؛ اعتقاد دارم که من خوش شانس بوده‌ام که توانستم در یکی از بهترین دوران هندبال ایران و در کنار یک نسل از بازیکنان که هر لحاظ استثنایی بوده‌اند، بازی کنم؛ ما موفقیت‌های زیادی را به دست آورده ایم، اما ما شاهد ناامیدی‌های بزرگ هم بودیم و لحظات بسیار دشواری را تجربه کردیم. برای همه چیز، از شما بسیار سپاسگزارم که حمایت‌هایتان باعث شد من یک بازیکن بهتر و یک هندبالیست  باشم؛ من افتخار داشتم که بتوانم تمام این سال‌ها را با شما به اشتراک بگذارم؛ اکنون لحظه‌ای است که قدمی دیگر در این مسیر برداشته شود؛ تصمیم گیری آسان نیست، هیچ موقع برای شخص یا فردی به تیم ملی نرفتم فقط برای خانواده هندبال جامع هندبال و پرچم ایران بازی کردم دوستون دارم .  یا حق»

 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان