حاجی‌دلیگانی: گزارش عملکرد بودجه مجلس تاکنون منتشر نشده است

عضو کمیسیون برنامه و بودجه گفت: براساس آیین‌نامه داخلی مجلس باید گزارش عملکرد بودجه مجلس تا شهریور ماه منتشر شود اما تاکنون علیرغم گذشت چندین ماه از موعد مقرر هنوز چنین گزارشی به دست ما نرسیده است.

حاجی‌دلیگانی: گزارش عملکرد بودجه مجلس تاکنون منتشر نشده است

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، حسینعلی حاجی‌دلیگانی عضو کمیسیون برنامه بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (دوشنبه‌، 25 آذر) قوه مقننه در تذکر شفاهی با استناد به ماده 121 قانون ششم توسعه اظهار داشت: گزارش اقدامات و عملکرد برنامه در طول یک سال باید ارائه شود؛ اگرچه سازمان برنامه و بودجه این گزارش را به مجلس تقدیم کرده اما گزارش اقدامات و عملکرد برنامه حدود 40 هزار صفحه است، بنابراین امکان مطالعه آن مشکل بوده و نمایندگان نمی‌توانند از گزارش مذکور برای ارزیابی لایحه بودجه سال 99 استفاده کنند.

وی با اشاره به ماده 51 آیین‌نامه داخلی مجلس، افزود: براساس این ماده باید گزارش عملکرد بودجه مجلس تا شهریور ماه منتشر شود اما تاکنون علیرغم گذشت چندین ماه از موعد مقرر هنوز چنین گزارشی به دست ما نرسیده است.

علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به تذکر نماینده شاهین شهر گفت: می‌گویم گزارش عملکرد بودجه مجلس را به شما ارائه دهند.

انتهای‌ پیام/

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان