خداحافظی از دنیای قهرمانی درپی از دست دادن بینایی

ملی‌پوش کاراته‌کای ایران پس از تصادفی که ۶ ماه پیش داشت در نهایت بدلیل از دست دادن بینایی چشم راست، از دنیای قهرمانی خداحافظی کرد.

ملی‌پوش کاراته‌کای ایران پس از تصادفی که 6 ماه پیش داشت در نهایت بدلیل از دست دادن بینایی چشم راست، از دنیای قهرمانی خداحافظی کرد.

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا، فاطمه چالاکی ملی پوش قائمشهری کاراته ایران که 2 مدال برنز بازی‌های آسیایی، 7 مدال آسیایی و جام باشگاه‌های آسیا، برنز دانشجویان جهان و 2 طلا، یک نقره و یک برنز رقابت‌های لیگ جهانی را در کارنامه خود دارد، خرداد ماه سال جاری بدلیل سانحه تصادف رانندگی از ناحیه چشم راست دچار آسیب‌دیدگی شدید شد و تحت 2 عمل جراحی سنگین 7 ساعته نیز قرار گرفت.

متاسفانه در نهایت تلاش پزشکان برای درمان چشم این کاراته‌کای ایران به سرانجام نرسید و وی بطور کامل بینایی چشم راست خود را از دست داد و در نهایت مجبور به خداحافظی از دنیای قهرمانی شد.

فاطمه چالاکی پس از خداحافظی اجباری از دنیای قهرمانی در سن 30 سالگی، وارد عرصه مربیگری شده و به عنوان مربی تیم دانشگاه آزاد در سوپرلیگ کاراته مشغول به فعالیت شده است.

چالاکی در حالی که برای کسب سهمیه المپیک تلاش می‌کرد در آخرین حضور خود در رقابت‌های کاراته وان دوبی موفق به کسب مدال برنز شد و قرار بود عازم لیگ جهانی در چین شود که بر اثر سانحه تصادف، رویدادهای بین‌المللی را از دست داد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان