سردار رحیمی تاکید کرد؛

سلایق و علایق شخصی را در انتخاب مدیران دخالت ندهید

رئیس پلیس پایتخت گفت: هرگز سلایق و علایق شخصی را در انتخاب مدیران دخالت ندهید و به افرادی که روحیه خدمتگزاری به مردم و دیگران را دارند میدان دهید.

سلایق و علایق شخصی را در انتخاب مدیران دخالت ندهید

سلایق و علایق شخصی را در انتخاب مدیران دخالت ندهیدبه گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سردار حسین رحیمی رئیس پلیس پایتخت در جمع مدیران و مسئولانی که به تازگی حکم انتصاب خود را دریافت کرده بودند با تاکید بر لزوم دقت و حساسیت در بکارگیری افراد کارآمد و لایق خطاب به مسئولان بازرسی، اظهار کرد: باید تلاش کنید که در انتصابات خود ضمن رعایت اصل خدا محوری و بی طرفی، افراد توانمند و مدیر و مدبر در مکان‌هایی که در آن‌ها تخصص دارند بکارگیری شوند.

وی با تاکید بر اینکه هرگز نباید سلایق و علایق شخصی را در انتخاب مدیران دخالت دهید، افزود: باید تلاش کنید که سره از ناسره تمیز داده شود و در انتصاب‌ها باید به افرادی که روحیه خدمتگزاری به مردم و دیگران را دارند میدان داده شود.

سردار رحیمی با اشاره به اینکه در فرصتی که به دست آورده اید برای خدمت به مردم و کسب رضای خداوند متعال تلاش کنید و نظم و انضباط، انصاف را نصب العین خود قرار دهید، گفت: در هر منصب و مسئولیتی که هستید آن را مهمترین مسئولیت و جایگاه بدانید و در انجام هر چه بهتر کار‌ها به نحو مطلوب تلاش نمائید و برای خود باقیات الصالحاتی بر جای بگذارید.

وی با اشاره به اینکه باید با خدا معامله کنید و کار را برای کسب رضای خداوند متعال انجام دهید و هر چه در توان دارید را بگذارید، عنوان داشت: برای خود برنامه داشته باشید و چشم انداز مشخصی برای کار خود ترسیم و تلاش کنید که دچار روزمرگی و تکرار و باری به هر جهت نشوید.

رئیس پلیس پایتخت با اشاره به آیه "لایکلف الله نفسا الا وسع‌ها "، گفت: هر چه در توان دارید بگذارید و بدانید که خداوند از شما به قدر وسع و توان شما خواهد پرسید و لذا تلاش کنید که حق مطلب را ادا کنید و با توکل و توجه به حق تعالی حرکت کنید تا به قله‌های پیشرفت دست پیدا کنید.

وی با اشاره به آیه دیگر قرآن کریم که می‌فرماید "ان الله لا یغیر ما بغیرا حتی ما بغیر ما به انفسهم " و با تاکید براینکه باید از خود تغییر و تحول شروع کنید، افزود: فراموش نکنید که دیر یا زود باید این مسئولیت‌ها را واگذار کنید، لذا آنچه در توان دارید را برای خدمت بکارگیرید و تلاش کنید که پس از پایان دوره مسئولیت، پیش خودتان و خدای خودتان سربلند باشید.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان