مرسدس بنز GLA مدل ۲۰۲۱ چه ویژگی‌هایی دارد؟

مدل‌های استاندارد همچون GLA ۲۵۰ این خودرو به سیستم چرخ های جلو محرک و مدل GLA ۲۵۰ ۴MATIC به سیستم تمام چرخ محرک مجهز شده اند.

به تازگی شرکت آلمانی دایملر خودروی جدید مرسدس بنز GLA مدل 2021 را رونمایی کرده است تا قبل از عرضه، مشتریان و علاقمندان را با قابلیت و امکانات جدید آن آشنا کند.

به گزارش تابناک اقتصادی به نقل از ایسنا، سرانجام خودروی مرسدس بنز GLA مدل 2021 با تغییر و تحولات متعددی در سیستم محرکه و همچنین طراحی ظاهری رونمایی شد. گفته می‌شود این خودرو اوایل سال 2020 میلادی روانه بازارهای اروپا و آمریکا خواهد شد.

این خودرو که یک کراس اوور کاملا بازطراحی شده از نسل قبلی مرسدس بنز GLA است، از همان پلتفرم قبلی بهره برده است با این تفاوت که نسبت به نسخه های قبلی جادارتر بوده و از بهبودهای فراوانی به خصوص در بخش سیستم قوای محرکه و همچنین طراحی ظاهری و کابین داخلی برخوردار شده است. همچنین گفته می شود نسخه پرفورمنس این خودرو نیز برای علاقمندان و طرفداران خاص این محصول عرضه خواهد شد.

در مورد طراحی ظاهری این خودرو می‌توان گفت که مرسدس بنز GLA  2021 نسخه تکامل یافته نسل قبلی خود است و در عین شباهت های بسیار زیاد، دماغه آن کشیده‌تر است و بخش عقبی آن نیز دیگر به صورت جعبه وار طراحی نشده و شباهت به یک خودروی هاچ بک پیدا کرده است.

بر اساس گزارش وب سایت اتوبلاگ، همچنین فضای جلوی پای سرنشینان عقب خودرو حدود 11 سانتی متر نسبت به نسل قبلی افزایش پیدا کرده است . طراحی کابین داخلی خودرو نیز تغییر و تحولات زیادی را تجربه کرده است. به عنوان مثال این خودرو از دو صفحه نمایش دوگانه ، 7 و 10.25 اینچی، بهره می برد. شکل داشبورد و کنسول مرکزی آن نیز متفاوت طراحی شده است.

مدل‌های استاندارد همچون GLA 250 این خودرو به سیستم چرخ های جلو محرک و مدل GLA 250 4MATIC به سیستم تمام چرخ محرک مجهز شده اند.

از دیگر مشخصات اصلی این خودرو می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • پیشرانه‌ چهار سیلندر 2 لیتری توربوشارژ
  • قدرت موتور : 221 اسب بخار و 350 نیوتن متر گشتاور
  • سیستم انتقال قدرت: دو کلاچه هشت سرعته اتوماتیک
  • سیستم تعلیق خودرو : مکانیزم مک‌فرسون در جلو و چنداتصالی در عقب

البته برخی از ویژگی‌های فوق برای نسخه های مختلف این خودرو متغیر خواهد بود.

در زیر تصاویری از خودروی مرسدس بنز GLA مدل 2021 را مشاهده خواهید کرد:

مرسدس بنز GLA مدل 2021 چه ویژگی‌هایی دارد؟

مرسدس بنز GLA مدل 2021 چه ویژگی‌هایی دارد؟

مرسدس بنز GLA مدل 2021 چه ویژگی‌هایی دارد؟

مرسدس بنز GLA مدل 2021 چه ویژگی‌هایی دارد؟

مرسدس بنز GLA مدل 2021 چه ویژگی‌هایی دارد؟

مرسدس بنز GLA مدل 2021 چه ویژگی‌هایی دارد؟

 

 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان