دستگیری عوامل فروش لوازم خانگی قاچاق در فضای مجازی

کرج - ایرنا - رییس پلیس آگاهی البرز گفت: سرشاخه های اصلی فروش لوازم خانگی قاچاق در فضای مجازی که در غرب کشور فعالیت می کردند در استان البر شناسایی و دستگیر شدند.

دستگیری عوامل فروش لوازم خانگی قاچاق در فضای مجازی

به گزارش روز دوشنبه مرکز اطلاع رسانی پلیس البرز، سرهنگ  محمد نادربیگی افزود:  ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا وارز پلیس آگاهی استان البرز در راستای مبارزه با قاچاق کالا و ارز و اجرای برنامه های تدوینی در کنترل محورهای مواصلاتی، حین ماموریت در آزاد راه تهران - کرج  به یک دستگاه خودرو پژو 405 مظنون شدند.

 ماموران خودرو را تحت تعقیب قرار دادند و در یک فرصت مناسب آن را متوقف کرده و در بازرسی از خودرو تعدادی وسایل خانگی خارجی قاچاق، فاقد اسناد و مدارک گمرکی معتبر کشف کردند.

راننده خودرو به همراه لوازم کشف شده به پلیس آگاهی استان منتقل شدند که راننده در بازجویی های ماموران اعتراف کرد در یک باند اینترنتی فروش لوازم خانگی قاچاق فعالیت دارد و کالاهای قاچاق مکشوفه را نیز از انبار دپو کالاهای قاچاق در غرب کشور تحویل گرفته است.

 نادربیگی افزود: ماموران با دریافت نیابت قضائی به یکی از شهرهای غربی کشور اعزام و طی یک عملیات منسجم، موفق به دستگیری 2 نفر از سرشاخه های اصلی باند قاچاق لوازم خانگی شدند که از طریق فضای مجازی اقدام به فروش لوازم خانگی در کل کشور می کردند.

 ماموران در ادامه بررسی ها موفق شدند 2 نفر دیگر از اعضای باند را که با انجام تبلیغات گسترده، اقدام به نصب، سرویس و گارانتی جعلی و تقلبی برای لوازم خانگی قاچاق می کردند شناسایی و دستگیر کنند.

رییس پلیس آگاهی استان البرز با بیان اینکه از متهمان مقادیر زیادی کارت های گارانتی، خدمات نصب و فاکتور فروش مربوط به انواع لوازم خانگی کشف شده و در این رابطه 5 نفر دستگیر شدند، خاطرنشان کرد: در بررسی مدارک مربوط به فروش کالاها، ارزش تقریبی کالاهای قاچاق فروخته شده، توسط کارشناسان 10 میلیارد ریال برآورد شده است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان