رضا کیانیان، رحماندوست، شاه‌محمدلو و گیتی خامنه قصه می‌گویند

بیست‌و‌دومین جشنواره قصه‌گویی از روز ۲۶ تا پایان آذرماه با قصه‌گویی مهمانان ویژه این رویداد در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان همراه خواهد بود.

رضا کیانیان، رحماندوست، شاه‌محمدلو و گیتی خامنه قصه می‌گویند

به گزارش باشگاه خبرنگاران پویا، اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون پرورش فکری خبر داد که گیتی خامنه، بهرام شاه‌محمدلو، مصطفی رحماندوست، مجید قناد، سارا روستاپور و رضا کیانیان هنرمندان سرشناسی‌اند که در این دوره از جشنواره به قصه‌گویی خواهند پرداخت.

هنرمندان، قصه منتخب خود را برای قصه‌گویان و علاقه‌مندان روایت می‌کنند. این قصه‌ها بر اساس زندگی این هنرمندان و یا سلیقه ادبی‌شان هر روز گفته می‌شود.

گیتی خامنه مجری برنامه‌های کودک و نوجوان تلویزیون و داور بخش بین‌الملل در بیست‌و‌دومین جشنواره قصه‌گویی، ساعت 17 روز سه‌شنبه 26 آذرماه  قصه‌ای از زندگی خود خواهد گفت.

بهرام شاه‌محمدلو، قصه‌گو و مجری پیشکسوت در حوزه کودک و نوجوان، روز چهارشنبه 27 آذر ساعت 17 برای حاضران قصه منتخب خود را می‌گوید.

مصطفی رحماندوست، شاعر و نویسنده کودک و نوجوان پنجشنبه ساعت 17 قصه‌گویی می‌کند. قصه‌گویی سارا روستاپور، مجری برنامه‌های کودک روز جمعه در تاریخ 20 آذر ساعت 11 صبح و قصه‌گویی عمو قناد، قصه‌گوی برنامه‌های کودک و نوجوان همان روز ساعت 17 اجرا می‌شود.

اجرای قصه‌گویی هنرمندان با حضور رضا کیانیان روز ‌شنبه، 30 آذرماه همزمان با آیین پایانی جشنواره خواهد بود.

بیست‌ودومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی از 26 تا 30 آذرماه 1398 در مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان واقع در خیابان حجاب تهران برگزار می‌شود.

 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان