بهترین راه برای کنترل فشار خون کودکان

فارس نوشت: نتایج یک بررسی جدید حاکی از آن است کودکانی که مدارس آنها با درختان پوشیده شده و در نزدیکی فضای سبز قرار دارند، به میزان قابل توجهی کمتر از سایر افراد در معرض فشارخون هستند.

بهترین راه برای کنترل فشار خون کودکان

 به نقل از دیلی‌میل، نتایج یک بررسی جدید حاکی از آن است کودکانی که مدارس آنها با درختان پوشیده شده و در نزدیکی فضای سبز قرار دارند، به میزان قابل توجهی کمتر از سایر افراد در معرض فشارخون هستند.

دانشمندان بیش از 59 هزار و 700 محیط مدرسه و حدود 60 هزار دانش‌اموز را تحت بررسی قرار دادند و درنهایت دریافتند، زندگی در معرض فضای سبز می‌تواند در سلامت ماندن افراد تأثیر بگذارد.

نتایج این پژوهش همچنین نشان داد، کودکان در صورت نزدیک بودن به فضای سبز نیز کمتر از سابر هم‌سن و سالان خود در معرض اختلال نقص توجه بیش فعالی قرار دارند.

دانشگاهیان در انستیتوی علوم محیطی گوانگژو در جنوب چین معتقدند صرف وقت در طبیعت مغز جوانان را تحریک می‌کند.این تئوری ها می‌گویند که انسان‌ها برای توسعه ساختارهای حیاتی مغز جوان هستند و ذاتاً به طبیعت جذب می‌شوند و به آن نیاز دارند.

تیم محققان، به سرپرستی بو یی یانگ، خواستار آزمایش‌های بیشتر شدند تا بدانند چرا طبیعت می‌تواند از ADHD جلوگیری کند.محققان نوشتند: «ما مشاهده کردیم که میزان قرار گرفتن در معرض سبز بیشتر به طور معنی داری با احتمال کمتر ازاختلال نقص توجه بیش فعالی همراه است.

این تحقیق در مجله  «JAMA Open» منتشر شده است.

2323

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان