فرمانده قرارگاه غرب گشت انتظامی یگان امداد پایتخت خبر داد؛

سارق خودرو‌های غرب تهران به دام افتاد

سرهنگ عجمی از دستگیری سارق خودروهای غرب تهران به همراه خودرو سرقتی خبر داد.

سارق خودرو‌های غرب تهران به دام افتاد

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ علیرضا عجمی فرمانده قرارگاه غرب گشت انتظامی یگان امداد پایتخت با بیان اینکه با تلاش شبانه روزی واحد‌های گشت انتظامی یگان امداد، سارق خودرو‌های غرب تهران به همراه خودروی سرقتی دستگیر شد، گفت: ماموران گشت انتظامی یگان امداد در حال گشت زنی در محدوده بزرگراه یادگار بودند که به رفتار راننده یک دستگاه خودروی سواری پراید مشکوک شدند.

وی بیان داشت: تیم گشت انتطامی یگان امداد برای بررسی موضوع، پلاک انتظامی خودرو را استعلام که پس از استعلام از مرکز پیام مشخص شد که خودرو سرقتی بوده و در چند روز گذشته سرقت شده است.

عجمی افزود: ماموران بلافاصله دستور توقف داده، اما سارق خودرو بی اعتنایی به دستور پلیس از محل متواری شد.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه عملیات تعقیب و گریز متهم آغاز شد، ادامه داد: پس از مدتی تعقیب و گریز، سارق همچنان به فرار خود ادامه که ماموران یک تیر هوائی شلیک و واحد گشت انتظامی موفق به زمین گیر کردن سارق شدند.

فرمانده قرارگاه غرب گشت انتظامی یگان امداد پایتخت تصریح کرد: با دستگیری راننده خودرو، متهم در همان بازجوئی اولیه به چند فقره سرقت اعتراف کرد.

وی ادامه داد: متهم برای تکمیل پرونده به همراه خودروی کشف شده در اختیار کلانتری محل قرار گرفت.

سرهنگ عجمی از مردم درخواست کرد: با رعایت نکات ایمنی و مجهز کردن وسایل نقلیه به تجهیزات ایمنی، پلیس را در ارتقاء امنیت و پیشگیری از جرایمی همچون سرقت یاری کنند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان