مشاور بازاریابی و فروش کیست؟

روش های مختلفی وجود دارد که یک مشاور بازاریابی و فروش می تواند به یک سازمان کمک کند.

نقش ها و مسئولیت های مشاور بازاریابی و فروش چیست؟

روش های مختلفی وجود دارد که یک مشاور بازاریابی و فروش می تواند به یک سازمان کمک کند.

مشاوره بازاریابی و فروشمشاوره بازاریابی و فروش

برخی از مسئولیت های مشاور بازاریابی و فروش که البته با نظر و توافق با مالک و مدیر آن کسب و کار است.

راه و روش های افزایش رضایت مشتریان که هدف نهایی یک کسب و کار است را نشان می دهند.

فرصتهای جدید برای تعامل بیشتر با مشتریهای موجود و جدید را شناسایی می کند.

فرصت ها و روش های موثر ارتباط با مشتریان را از طریق ابزارهای نوین بازاریابی و فروش، نرم افزارهای ارتباط با مشتری، باشگاه مشتریان معرفی می کنند.

ارائه خدمات آنالیز شرایط بازاریابی موجود، تحقیق بازار، پیش بینی فروش، هدف گذاری فروش، قیمت گذاری محصولات و خدمات، آنالیز رقبا

رسانه های اجتماعی و تبلیغات کسب و کار و رقبا را ارزیابی و آنالیز می کند و تعیین می کند که چگونه اهداف فروش با موفقیت تحقق یافته و فروش بیشتر امکان پذیر شود.

برنامه و طرح جامع بازاریابی و فروش ارائه می دهد که با توجه به اهداف کسب و کار و مخاطب و مشتریان آن تهیه و تدوین شده و به افزایش تعداد مشتریان جدید و نگهداشت مشتریان قدیمی کمک می کند.

مشاوره در حوزه بازاریابی و فروش کسب و کار و تهیه و تدوین و کمک به اجرای کمپین های بازاریابی و رسانه های اجتماعی، تبلیغات آنلاین، بازاریابی موبایل و محیطی و ... را ارائه می کند.

همانطور که می بینید نقش مشاور بازاریابی و فروش کاملاً متنوع است، و شما بنا به نیاز خود از مشاور درخواست خدمات می نمایید.

 

شرکت آکام آتا منطقه آزاد انزلی (سهامی خاص)

شرکت آکام آتا منطقه آزاد انزلی (سهامی خاص)، با توجه به توانایی اعضای تیم خود می تواند به سایر کسب و کار ها خدمات مشاوره مدیریت کسب و کار، مشاوره بازاریابی و فروش ارائه دهد.

 

مزایای مشاوره بازاریابی و فروش

1)کامل شدن قسمتی از برنامه و طرح کسب و کار Business Plan

یک طرح کسب و کار (بیزنس پلن) یا همان طرح توجیهی کسب و کار باید کامل باشد. قسمتی از این طرح کسب و کار می تواند برنامه یا طرح جامع بازاریابی و فروش   Sales and Marketing Plan باشد. که یک مشاور بازاریابی و فروش می تواند در تهیه و تدوین این طرح به مدیران و مالک کسب و کار کمک نماید.

2)ایجاد چشم اندازی نو و نقشه راه کسب و کار در حوزه بازاریابی و فروش

شما در آستانه ی شروع برنامه ریزی برای کسب و کار خود هستید. آیا می دانید از چه روش های بازاریابی استفاده کنید تا به فروش بیشتر برسید؟ مشاوره بازاریابی و فروش به شما کمک می کند تا تجارت خود را از زاویه های جدید دیگری ببینید. مشاوران بازاریابی و فروش می توانند یک چشم انداز تازه، ایده های نوآورانه ارائه دهند و بینش ارزشمندی از زوایا و استراتژی های جدید بازاریابی ارائه دهند که شاید شما در نظر نگرفته باشید.

مشاوره بازاریابی و فروشمشاوره بازاریابی و فروش

3)استفاده از ایده های خلاقانه، تخصص، دانش، سوابق کاری و تحصیلی مشاور

هنگامی که با یک مشاور بازاریابی و فروش کار حرفه ای می کنید، احتمالا به ایده های جدید و الهام بخش دسترسی پیدا می کنید. در دنیا، بیشتر مشاوران بازاریابی و فروش تمایل دارند با طیف وسیعی از شرکتهای صنایع مختلف همکاری کنند. این به آنها فرصت می دهد تا از صنایع مختلف و کسب و کار های گوناگون الهام بگیرند تا ایده های خلاقانه و اثبات شده برای شرکت شما ارائه دهند.

بیشتر کارآفرینان از زمان و منابع محدودی برخوردار هستند. یکی از بزرگترین مزایای همکاری با مشاوران بازاریابی و فروش، دستیابی به تخصص و تجربه آنها است. آنها می دانند چگونه می توانند به سرعت استراتژی های بازاریابی مؤثر و همچنین اندازه گیری نتایج را انجام داده و کسب و کار را توسعه دهند.

4)مشاوره بازاریابی و فروش نتیجه محور

وقتی شما یک مشاور بازاریابی و فروش را استخدام می کنید تا بصورت پروژه ای یا ساعتی با او همکاری داشته باشید. در واقع پروژه دریافت خدمات مشاوره بازاریابی و فروش را برون سپاری می کنید، آن مشاور یا مشاوران بدلیل اینکه از بیرون و به عنوان یک عضو خارجی به کسب و کار شما نگاه می کنند جهت گیری خاصی ندارند و می دانند حضورشان بصورت کوتاه مدت خواهد بود. و باید کارها و برنامه های اجرایی آنها نتیجه محور بوده و به رشد مجموعه در مدت زمان کوتاه کمک نماید. آنها با شما یک هدف مشترک دارند و آن موفقیت سریعتر کسب و کار شما است. مشاوران گاهی حاضرند وضعیت موجود را به چالش بکشد تا با مشورت شما و ایجاد تغییرات سازنده و موثر به شما در رشد کسب و کارتان کمک کنند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان