رئیس حشدالشعبی: ملت عراق در عزای از دست دادن سپهبد سلیمانی یکپارچه ایستادند

فالح الفیاض در جریان مراسم بزرگداشت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و همرزمان شهیدش گفت:‌ فکر نمی‌کردم که روزی برای تسلیت شهادت این سردار بزرگ حاضر شوم.

رئیس حشدالشعبی: ملت عراق در عزای از دست دادن سپهبد سلیمانی یکپارچه ایستادند

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری تسنیم، فالح الفیاض رئیس حشدالشعبی و مشاور امنیت ملی عراق در جریان مراسم بزرگداشت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و همرزمان شهیدش که صبح امروز (پنجشنبه) با حضور رهبر معظم انقلاب در حسینیه امام خمینی (ره) برگزار شد، طی سخنانی کوتاهی اظهار داشت: هیچ فکر نمی‌کردم برای من چنین چیزی پیش بیاید که یک روز در جمع شما برای عرض تسلیت شهادت این سردار بزرگ حاضر شوم. 

وی افزود: برای ما بسیار سنگین است که  در سرزمین عراق، سرزمین اباعبدالله الحسین (ع)،‌ خون پاک این عزیزان به دست افراد شقی و شروری خون پاک این عزیزان به زمین ریخته شود و به همه شما بزرگواران و ملت برادر و دوست تسلیت عرض می‌کنم.

رئیس حشدالشعبی گفت: بسیار افتخار می‌کنم که تسلیت همه مسئولان و مردم عراق را به شما ملت مسلمان ایران منتقل کنم و ملت مسلمان عراق در از دست این شهید دلاور  همه یکپارچه و یک زبان در این عزا ایستادند و  اعلام کردند فرمانده از شما تشکر می‌کنیم فرمانده سعی شما مشکور و خداوند به شما جزا عنایت کند. 

فالح الفیاض تاکید کرد:‌ لازم می‌دانم که از سوی خودم برای همه این عزیزان و به ویژه شهید بزرگوار ابومهدی المهندس که در طول این مدت همواره همراه سپهبد شهید سلیمانی  بود و جان خود را در این راه نثار کرد و به دست پست‌ترین افراد شهید شد، از خداوند متعال تقاضای جزای خیر کنم و امیدوارم که ما نیز بتوانیم راه آنها را  دنبال کنیم و خداوند متعال به مسلمانان نصرت عنایت کند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان