عضو شورای شهر: افزایش ساعت کاری پاکبانان همدان دور از انصاف است

همدان- ایرنا- رییس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر همدان گفت: اجباری کردن افزایش ساعت کاری پاکبانان این شهر دور از انصاف است و شهرداری باید براساس قانون عمل کند.

عضو شورای شهر: افزایش ساعت کاری پاکبانان همدان دور از انصاف است

علی فتحی روز یکشنبه در صحن شورای اسلامی شهر همدان اظهار داشت: براساس قانون هر پاکبان می تواند 2 جمعه از هر ماه را اختیاری به کار بپردازد و برای او در این روزها استراحت تعیین شده، اما از سوی شهرداری کار در این 2 روز نیز اجباری شده است.

وی اضافه کرد: این اقدام خدمات شهری شهرداری بدون هماهنگی و از سه ماه قبل اجرایی شده است و پاکبانان تمامی جمعه ها به کار گرفته شده اند.

فتحی خاطرنشان کرد: خودداری از این دستور شهرداری نیز با جریمه 100 هزار تومانی در هر ماه تعیین شده است که انصاف نیست.

رییس کمیسیون خدمات شهری شورای شهر همدان بیان کرد: مدیریت شهری باید طبق قانون عمل کند و پاکبانان به صورت اختیاری 2 جمعه از هر ماه می توانند اختیاری کار کنند و حقوق آنها نیز محفوظ است.

وی افزود: مناطق چهارگانه شهرداری این اقدام اجباری را به اجرا گذاشته اند که باید هرچه سریعتر لغو شود.

در نشست امروز شورای اسلامی شهر همدان، طرح 2 فوریتی پرداخت 50 میلیون تومان کمک هزینه به سیل زدگان سیستان و بلوچستان تایید شد.

در این نشست اعتراض رانندگان خودروهای خاکبرداری همدان مبنی بر الزام کردن مالکان ساخت و ساز در استفاده از خودروهای خاکبردار پسماند از سوی شهرداری مورد بررسی قرار گرفت.

لازم به یادآوری است، افرادی که اقدام به ساخت و ساز ملک می کنند، ملزم شده اند از خودروهای سازمان پسماند برای خاکبرداری استفاده کنند در غیر اینصورت مجوزی برای فعالیت آنها صادر نمی شود.

همین الزام اعتراض شدید رانندگان خاکبردار خارج از سیستم سازمان پسماند را همراه داشته است و اعضای شورای شهر همدان امروز اعلام کردند شهرداری یا الزام را بردارد و یا نرخ خاکبرداری خودروهای پسماند را کاهش دهد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان