سه‌هزار و ۳۰۰ دانش‌آموز همدانی به اردوی راهیان‌نور اعزام می‌شوند

همدان- ایرنا- مدیر اردویی، راهیان نور و گردشگری سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان گفت: سه هزار و ۳۰۰ دانش‌آموز از این استان به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام می‌شوند.

سه‌هزار و 300 دانش‌آموز همدانی به اردوی راهیان‌نور اعزام می‌شوند

مهدی بابایی روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا بیان کرد: اعزام دانش آموزان در چهار مرحله به مناطق عملیاتی جنوب و غرب کشور در دستور کار قرار گرفته است که در مرحله نخست تابستان امسال یک هزار و 415 دانش آموز دختر و پسر راهی مناطق عملیاتی غرب کشور شدند.

وی اضافه کرد: همچنین آبان ماه امسال سه هزار و 321 دانش آموز و آذرماه 2 هزار و 953 دانش آموز دختر در منطقه خوزستان حضور یافتند.

مدیر اردویی، راهیان نور و گردشگری سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان بیان کرد: اعزام سه هزار و 300 دانش آموز به مناطق عملیاتی جنوب کشور از 30 دی امسال آغاز شده و آنها در قالب کاروانهای 250 تا 300 نفره به این مناطق عزیمت می‌کنند.

بابایی ادامه داد: این دانش آموزان به مدت سه روز در منطقه عملیاتی جنوب کشور حضور دارند و در روز نخست به مشاهده یک رزمایش نمایشی در اردوگاه می‌نشینند.

وی گفت: حضور در منطقه عملیاتی والفجر 8 در اروند کنار، بازدید از یادمان علقمه در منطقه عملیاتی کربلای 4 خرمشهر، یادمان شلمچه در منطقه عملیاتی کربلای 5 و زیارت معراج الشهدا در اهواز از برنامه های دومین روز کاروان راهیان نور است.

مدیر اردویی، راهیان نور و گردشگری سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان اظهار داشت: دانش آموزان روز سوم این سفر در یادمان عملیاتی فتح المبین در منطقه شوش حضور می‌یابند.

بابایی گفت: بخشی از هزینه ایاب و ذهاب توسط دانش آموزان و آموزش و پرورش پرداخت اما هزینه اسکان و تغذیه توسط سپاه تامین می‌شود.

وی اظهار داشت: به منظور پیشگیری از بروز هر گونه سوانح احتمالی از ناوگان اتوبوسی جوان با عمر کمتر از هفت سال استفاده می‌شود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان