پدر قهرمان بوکس ایران: فدراسیون برای کمک به پسرم وعده ندهد

همدان- ایرنا- پدر قهرمان بوکس ایران و ملی پوش سابق کشورمان که یک سال قبل دچار سوختگی در یکی از خوابگاه‌های شهر دزفول شده بود، گفت: از مسوولان فدراسیون تقاضا دارم برای کمک به پسرم وعده ندهند.

پدر قهرمان بوکس ایران: فدراسیون برای کمک به پسرم وعده ندهد

میثم هندی ملی پوش سابق بوکس استان همدان بهمن ماه سال گذشته برای شرکت در یک دوره آموزشی به جنوب کشور سفر کرده بود و در بازگشت به همدان، به دلیل خستگی در یکی از خوابگاه های شهر دزفول اسکان موقت یافت.

بر اساس اطلاعات منتشر شده، خوابگاهی که این ورزشکار برای استراحت انتخاب کرده بود، دچار آتش سوزی شده و وی نیز دچار سوختگی می شود.

منوچهر هندی پدر این ورزشکار روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: رییس فدراسیون چندی پیش در برنامه تلویزیونی عنوان کرد هر چه در توان ما است برای کمک به پسرم انجام می دهد اما تاکنون هیچ اقدامی را شاهد نبوده ایم.

وی اضافه کرد: میثم بوکسور شناخته شده ای در کشور است و سال ها در ترکیب تیم ملی افتخار کسب کرده اما متاسفانه فدراسیون که خانه امید قهرمانان است، هیچ توجهی به وضعیت وی نداشته است.

هندی خاطرنشان کرد: بسیاری از فدراسیون ها در مشابه چنین حوادثی برای قهرمانان خود سنگ تمام می گذارند اما مسوولان این فدراسیون حتی زحمت عیادت از این قهرمان با اخلاق بوکس همدان را هم به خود نداده است.

این مربی و پیشکسوت بوکس همدان با قدردانی از دستگاه ورزش، علوم پزشکی، شورا و شهرداری همدان گفت: کمک هایی از سوی این نهادها انجام شده اما همچنان مراحل عمل جراحی پسرم را باید ادامه دهیم.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان