برف راه ارتباطی تمامی روستاهای هشترود را بست

مراغه - ایرنا - رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای هشترود گفت: بارش برف و کولاک شدید راه ارتباطی تمامی روستاهای شهرستان را مسدود کرد.

برف راه ارتباطی تمامی روستاهای هشترود را بست

علی ابوالحسنی روز یک‌شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: تداوم بارش برف که از 2 روز گذشته آغاز شده امر بازگشایی راه های ارتباطی روستایی را با مشکل مواجه کرده است اما تلاش برای بازگشایی راه ارتباطی بیش از 190 روستای شهرستان همچنان ادامه دارد.

وی افزود: تمامی اکیپ ها و ماشین آلات راهداری شهرستان در مسیرهای اصلی و فرعی شهرستان در حال مسیرگشایی هستند.

ابوالحسنی گفت: در حال حاضر تردد در  محور آزاد راه پیامبر اعظم(ص) به سختی انجام می شود و در صورت تداوم بارش ها، این مسیر نیز مسدود خواهد شد.

وی اضافه کرد: تردد در محور هشترود - مراغه نیز با زنجیر چرخ امکان دارد و محور هشترود به قره چمن،  هشترود به میانه و هشترود به تبریز مسدود شده است.
ابوالحسنی توصیه کرد: به منظور کاهش خطرات احتمالی، رانندگان از تردد غیرضروری خودداری کرده و در صورت ضرورت سفر علاوه بر داشتن تجهیزات زمستانی قبل از سفر از طریق سامانه تلفن گویای 141 از وضعیت راه‌ها باخبر باشند.
وی افزود:  رانندگان برای تردد در راه‌های روستایی باید وسیله نقلیه خود را به زنجیر چرخ، سوخت کافی و لباس گرم مجهز کرده و از سالم بودن خودروی خود اطمینان حاصل کنند.
 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان