رانندگان وانت‌ بار برای دریافت کارت هوشمند اقدام کنند

ایلام- ایرنا- معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گفت: مالکان وانت بارهای بین شهری تا پایان دی ماه فرصت دارند به مراکز مجاز صدور کارت هوشمند مراجعه کنند.

رانندگان وانت‌ بار برای دریافت کارت هوشمند اقدام کنند

محمد حسنی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بر اساس قوانین و مقررات موجود در بخش حمل ونقل هرگونه فعالیت در زمینه حمل و نقل جاده ای برون شهری کالا منوط به استفاده از اسناد حمل (بارنامه) است.

وی با بیان اینکه این اقدام به منظور ساماندهی و ایجاد نظم در نحوه بهره برداری و تردد وانت بارها در جاده های برون شهری و ارتقای سطح ایمنی در جاده های کشور انجام می شود، یادآور شد: به همین منظور دستورالعمل های مربوط به ساماندهی ناوگان وانت بار فعال در حمل و نقل برون شهری تدوین و شرایط برای اخذ کارت هوشمند راننده و ناوگان تسهیل شده است.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام تاکید کرد: در صورتی که وانت بارهای بین شهری نسبت به دریافت اسناد حمل (بارنامه) اقدام نکنند با کاهش سهمیه مواجه خواهند شد.

حسنی اضافه کرد: رانندگانی که تاکنون موفق به دریافت کارت هوشمند نشده اند به منظور تسهیل در ثبت نام کارت هوشمند، رانندگان و مالکان وانت بار برون شهری ، امکان ثبت نام غیر حضوری از طریق مراجعه به پرتال سامانه کارت هوشمند، فراهم شده است.

وی ادامه داد: برای رفاه حال متقاضیان ، امکان ثبت نام غیر حضوری فراهم گردیده و رانندگان و مالکان وانت بار که تاکنون نسبت به دریافت کارت اقدام نکرده اند می توانند با مراجعه به زیر سیستم ثبت نام ناوگان و راننده وانت بار در پرتال سامانه کارت هوشمند در قسمت خدمات غیر حضوری به آدرس www.smartcard.rmto.ir مراجعه و ثبت نام کنند.

به گفته حسنی تاکنون سه هزار و 66 دستگاه وانت بار در سامانه کارت هوشمند ثبت نام نموده و کارت هوشمند دریافت نموده اند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان